er der nogen der ved hvor man kan leje en billig varevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

millesofie

Vi står og skal flytte, men vi har altså ikke mange penge at rykke rundt med

sagen er faktisk den at vi bor i et lejet hus, der er utæt, vi står næsten i vand til knæ'ene og udlejer gør ingenting... så vi flytter op nord på til noget familie

Men vi bor i gedser lige nu og skal så have vores ting hele vejen til asnæs, men pga alt den ballade vi har haft her i huset er pengene ved at slippe op.

jeg har kigget forskellige steder efter et billigt selvskab men dem jeg kan finde er der kun 100km fri om dagen og vi skal køre ca 200km hver vej om dagen, jeg er ikke så god til de bil ting men det bliver dyre at leje en bil sådan end at leje et flyttefirma

men så var det jeg tænkte at måske der var nogen herinde der havde nogle gode råd eller et godt sted at leje en bil

desværre kender jeg ingen jeg kan låne en af

kryser finger for nogle gode svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

millesofie

hej ville lige give den en chance til

er der nogen her inde man kan leje/låne en af privat??

Anmeld

26. februar 2010

eirene

Hvad med lejetlig.dk??

Anmeld

26. februar 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er det dog en dum situaton du står i. kan desværre ikke hjælpe dig, men synes bare den fortjener at komme op igen.

Anmeld

26. februar 2010

millesofie

jeg havde tænkt på lej et lig men jeg har bare hørt så meget dårligt om dem, og det er en ret lang tur den skal kunne klare..

mange tak for opbakningen

Anmeld

27. februar 2010

Michael healer

millesofie skriver:

sagen er faktisk den at vi bor i et lejet hus, der er utæt, vi står næsten i vand til knæ'ene og udlejer gør ingenting... så vi flytter op nord på til noget familie

Men vi bor i gedser lige nu og skal så have vores ting hele vejen til asnæs, men pga alt den ballade vi har haft her i huset er pengene ved at slippe op.

jeg har kigget forskellige steder efter et billigt selvskab men dem jeg kan finde er der kun 100km fri om dagen og vi skal køre ca 200km hver vej om dagen, jeg er ikke så god til de bil ting men det bliver dyre at leje en bil sådan end at leje et flyttefirma

men så var det jeg tænkte at måske der var nogen herinde der havde nogle gode råd eller et godt sted at leje en bil

Hej

Det kommer jo an på hvor i landet det er, du skal flytte fra og til ?

For det er jo forskelligt hvad der er billigt for de forskellige byer i DK

mvh Michael

Anmeld

27. februar 2010

Michael healer

millesofie skriver:

ups det havde du skrevet he he

Anmeld

27. februar 2010

Michael healer

Michael healer skriver:

ups det havde du skrevet he he

Det næste det så kommer an på, er hvor meget skal der flyttes ?

Anmeld

27. februar 2010

NynneKlink

du kan jo evt prøve at sette en annonce ind på diverse søgesider (gul og gratis, dba....) og se om der måske er nogen der har en i må låne/leje billigt?

Anmeld

27. februar 2010

Vial

Du har vel en indbosforsikring? De kan givet vis hjælpe dig, når huset står under vand. Det er derfor vi tegner dem. :-) pøj pøj med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.