Qtv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

A.

Zette skriver:

Lone H. herinde fra har medvirket i QTV. Hun røg efterfølgende på sygehuset med kraftige veer skriv til hende, hun ved hvad det drejer sig om helt sikkert.

ok super tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

A.

sååå er lige kommet hjem fra kbh nøj sikke en fedt oplevelse det var super godt..

Anmeld

10. marts 2010

Vial

Jeg ville aldrig medvirke i det program. Researchen er så mangelfuld og Pernille A. er efter min mening dybt uprofessionel. Skulle jeg medvirke i noget skulle det være meget mere seriøst og med dygtige journalister. Bare min mening - men jeg sidder også og bliver helt flov nogle gange, når jeg ser programmet og hendes optræden med gæster. Har tit set noget, som var direkte forkert. Man skal som producer tjekke sine kilder og ikke lade alle mulige sindsforvirrede gæster få taletid uden der er hold i sagerne. Har ikke skrevet at trådstarter er sindsforvirret, vil jeg lige påpege ;-)

Anmeld

11. marts 2010

eliasogmor

glæder mig til vi skal se det..........

Anmeld

11. marts 2010

betski

Jeg er blevet kontaktet af både tv og ugeblade for om jeg vil bringe min historie... Jeg tænkte rigtig meget over det, men da jeg kunne fornemme på min familie, at de ikke synes om det, så kunne jeg ikke gøre det. Havde jeg sagt ja, så ville det udelukkende være for at fortælle min historie til andre som står i samme sítuation.

Anmeld

11. marts 2010

A.

duddi. skriver:

Jeg er blevet kontaktet af både tv og ugeblade for om jeg vil bringe min historie... Jeg tænkte rigtig meget over det, men da jeg kunne fornemme på min familie, at de ikke synes om det, så kunne jeg ikke gøre det. Havde jeg sagt ja, så ville det udelukkende være for at fortælle min historie til andre som står i samme sítuation.

det er også der jeg skulle der så andre kan lære noget..og det var go´oplevelse

Anmeld

11. marts 2010

A.

eliasogmor skriver:

glæder mig til vi skal se det..........

glæder mig også til se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.