Super hyggelig tråd for os der "følges ad" 
Min termin er sat til 14. marts, og da jeg sidste søndag kunne sige "3 uger til termin, juhuuuu"
, gik der seriøst plukkeveer i den! Har siden da været plaget af det i større eller mindre grad, nogle værre end andre.. Derudover har jeg de sidste 2 uger døjet med ondt i skambenet, og de sidste par dage har jeg følt en konstant trykken på min blære. Dertil kommer at jeg ikke orker særlig meget fysisk, så jeg nærmest er sømmet fast til sofaen, og det psykiske kører op og ned. Jeg sover virkelig elendigt om natten osv. osv. Jep, min konklusion må vist være, at jeg er ved at være godt træt af graviditeten og bare ønsker den overstået snarest muligt!
Livet er så hååårdt
Haha!
Da jeg var til jordmoder i mandags, lå drengen med hovedet opad.. Han har flyttet sig meget i løbet af graviditeten, men jeg fik at vide, at jeg ikke skulle regne med, at han vender sig, nu jeg er så langt henne. Så uvisheden om det ender i kejsersnit er også noget der for tiden fylder en del i tankerne.. Håber jeg får klar besked på tirsdag, når jeg skal ind på hospitalet og tjekkes. Det er lidt nemmere, når man ved, hvad man har i sigte. Specielt som førstegangsfødende, hvor alt i forvejen er helt nyt og uprøvet!
Knus Pia 37+5
Anmeld