God foundation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Kloster

Hej.

Jeg er begyndt at bruge foundation hver dag. Og skal have en ny snart. Den jeg har pt er den stribede fra Matas af. Men der må da være andre der er bedre? Jeg bruger det for at dække ujævnheder og små-pletter osv. Jeg bruger det ikke for at blive brun.

Ell er Matas perfekt til daglig brug? Og Bør jeg få en anden til festlige lejligheder?

Kom med jeres erfaringer...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

betski

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er begyndt at bruge foundation hver dag. Og skal have en ny snart. Den jeg har pt er den stribede fra Matas af. Men der må da være andre der er bedre? Jeg bruger det for at dække ujævnheder og små-pletter osv. Jeg bruger det ikke for at blive brun.

Ell er Matas perfekt til daglig brug? Og Bør jeg få en anden til festlige lejligheder?

Kom med jeres erfaringer...

VH Kloster

Jeg bruger Max Factor dagligt og når jeg skal i byen bruger jeg Christian Dior pudder uden på. Synes MaxFactor er rigtig nem at arbejde med og ligger i den gode ende prismæssigt.

Anmeld

26. februar 2010

Sisley

Jeg kan også "vote" for Max Factor. Jeg har den i en lille "stift" eller "kuglepen" eller hvad man nu kan kalde det - hvor man skruer i bunden og så kommer der en lille tut ud. Fungerer rigtig godt.

Anmeld

26. februar 2010

NaFe

Jeg bruger Matt Touch Foundation fra Ysl. Den er olie fri, og gør den er super nem og arbejde med, den lægger sig så fint, og man skal en meget meget lille klat...

Anmeld

26. februar 2010

Cris

Dengang jeg gik i make-up hver dag har jeg brugt Dr.Hauschka Translucent Make-up. Jeg har ledt efter noget let at se på (og til huden) og jeg kunne godt lide denne. Midt på dagen har jeg givet lidt puder som jeg altid har haft i tasken og det gik meget fint.

Anmeld

26. februar 2010

otlitrom

Jeg bruger den samme, så er ikke til den store hjælp.

Har dog brugt en dyr en - mener den var fra Dior (gave) - men altså. Matas er fin for mig. Lægger altid en smule dagcreme under, så den er dejlig nem at smørre ud + ikke giver et for tykt "look".

Anmeld

26. februar 2010

Guldet

Når jeg bruger Foundation bruger jeg Miracle Touch fra MaXfactor

synes at den gør huden super flot og gør det lidt glimtende

Anmeld

26. februar 2010

mor2piger

jeg har svaret dig i din anden tråd og smidt et par links derinde omkring mineral make up..

man skulle tro jeg får provision siden jeg anbefaler det så meget, men det er blot for det er så SUPER godt

Anmeld

26. februar 2010

Kloster

Hej.

Tusinde tak for alle jeres svar her i denne tråd også.

Jeg var i Matas i dag og kom hjem med en foundation fra Rimmel. Den hedder Rimmel Recover. Skulle være god nok. Nu prøver jeg den.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.