Andre 3. gangsgravide? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Anonym trådstarter

Jubii så blev jeg også gravid!!!   ...Jeg holder mig dog anonym til efter nf-scanningen..

Jeg venter mit tredje (og sidste) barn og vil derfor nyde hvér en dag i fulde drag Er der andre tredjegangs gravide herinde? Jeg synes det kunne være hyggeligt, at dele oplevelser med andre i samme situation som mig

Mvh. LYKKELIG ano 7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Christina31

Stort tillykke.

Jeg er også 3. gangsgravid (uge 7+3).

Min mave er allerede vokset ret meget, og er kæmpe om aftenen- måske er det bare sådan at være gravid for 3. gang. Hvordan er det for dig?

Det bliver rigtig spændende at følges ad de næste mange måneder.

/Christina.

Anmeld

26. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej Christina.

Tillykke til dig også

Hvor er jeg glad for at du skriver det, for jeg er nemlig også blevet ret stor allerede. Jeg har ikke taget på i kg. (endnu) men jeg er gået en skål op i bh og har måtte købe nyt tøj i et nummer større -det er ikke ventetøj, men bare mere behageligt tøj ...og så er min mave rund som da jeg var 15 uger henne den første gang. Puha

Hvordan gør I det mht. de større børn? Har I fortalt det nu eller venter I? Vi fortæller det til dem efter nf-scanningen, så har vi også et lille billede at vise samtidig ...og så får alle andre det så at vide bagefter - Puha jeg synes det er svært! Jeg er typen som helst vil råbe det til hele verden, men det betyder meget for min kæreste at vi venter til efter scanningen, han kan godt lide at det er vores hemmelighed ...Nå men jeg giver ham denne her og så vil jeg til gengæld have min vilje mht. at kende kønnet inden fødslen

Mvh. ano lidt endnu (7+1)

Anmeld

26. februar 2010

Christina31

Det er rigtig hyggeligt, at du skriver så hurtigt tilbage.

Vi har været til en trygheds-scanning i dag, og se det lille hjerte slå. Det var helt fantastisk, så er helt 'rundt på gulvet' af glæde i dag.  Det er bare meget underligt, at se så gravid ud, når babyen stadigvæk er lille bette. - Jeg skjuler det lidt med store trøjer/kjoler, da hele verden stadigvæk ikke skal kende vores hemmelighed.

Vi har også planlagt, at fortælle det til vores store drenge på henholdsvis 7 og 4 år, efter nf- scanningen. Vil være helt sikker på, at alt er ok inden. Og det bliver dejligt, at vise dem et scannings-billede, som virkelig ligner en lille baby.

Ha' en rigtig god dag.

Anmeld

2. marts 2010

tippe3

Hej. er også gravid for 3. gang. Har termin i slutningen af oktober. Havde møgmeget kvalme de 2 første gange og tabte mig rigtig meget de første 4 mdr, fik medicin og drop. Men denne gang har jeg slet ikke kvalme endnu, håber det er et godt tegn... Hvad med jer, føles graviditeten anderledes? Ved ikke, hvornår vi skal sige det til søskende, hvad tænker ?

Anmeld

2. marts 2010

Christina31

tippe3 skriver:

Hej. er også gravid for 3. gang. Har termin i slutningen af oktober. Havde møgmeget kvalme de 2 første gange og tabte mig rigtig meget de første 4 mdr, fik medicin og drop. Men denne gang har jeg slet ikke kvalme endnu, håber det er et godt tegn... Hvad med jer, føles graviditeten anderledes? Ved ikke, hvornår vi skal sige det til søskende, hvad tænker ?

Hej.

Mine graviditeter føles også anderledes de 2 første gange, da jeg havde frygtelig kvalme lige fra starten. - Jeg har kun enkelte dage/morgener med kvalme denne her gang, og har kun haft en enkelt morgen, hvor maden ikke vil blive i maven.

Jeg håber på, at det fortsætter på denne måde- da der jo er meget at se til med 2 børn om morgenen. Og så er det ikke sjovt, at have meget kvalme samtidig.

Anmeld

3. marts 2010

BaMy

Hej

Jeg venter også min tredje guldklump bestemt ikke planlagt men mere end velkommen bliver spændende at se hvad der kommer ud om 8 mdr :-)

Hilsen Karina

dog ved ingen det endnu så folk der evt kender mig andre steder end her og mm vil jeg gerne ha frabedt mig kommentare til det er offentligt.

Anmeld

12. marts 2010

tmk

jeg venter mit 4 barn så jeg er lidt i samme båd jeg kan ikke værer i min bukser selv jeg kun er i 6+1 dag idag så det varer ikke længe hele verden ved vores hemmelig

Anmeld

15. marts 2010

dithmer

Anonym skriver:

Jubii så blev jeg også gravid!!!   ...Jeg holder mig dog anonym til efter nf-scanningen..

Jeg venter mit tredje (og sidste) barn og vil derfor nyde hvér en dag i fulde drag Er der andre tredjegangs gravide herinde? Jeg synes det kunne være hyggeligt, at dele oplevelser med andre i samme situation som mig

Mvh. LYKKELIG ano 7+1

Hej.

Jeg har idag fundet ud af at jeg er gravid med mit 3. barn. SÅ fantastisk. Dette er også vores det sidste. Jeg har i forvejet 2 piger på 5 og snart 8 år.

Hvad med dig??

Anmeld

16. marts 2010

frumor

Hej med dig og jer

Tja om jeg er venter 3. barn ved jeg ikke endnu, men vi er lige begyndt at arbejde på sagen.

Jeg har været lidt i tvivl om vi skulle holde med de to vi har, men nu er besltuningen taget om at prøve. Har du haft overvejelser for og imod?

De andre gange har jeg haft nemt ved at blive gravid, men har dog også haft en del spontane aborter, så jeg meget spændt på hvad de næste måneder vil bringe!

KH Frumor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.