uh må lige vise det her frem. er lige lidt stolt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja er her idag blevet færdig med en fin hue og en hvid trøje til malou, der er strikket.. og ja syntes det er blevet så fint.. må sige jeg er lidt stolt af mig selv  selvom jeg har lavet andet, syntes jeg bare dette blev lige som jeg havde forventet..

her er det så ..

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Amelia<3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja er her idag blevet færdig med en fin hue og en hvid trøje til malou, der er strikket.. og ja syntes det er blevet så fint.. må sige jeg er lidt stolt af mig selv  selvom jeg har lavet andet, syntes jeg bare dette blev lige som jeg havde forventet..

her er det så ..

knus cille

Hold da op hvor er du dygtig til det Det er blevet rigtig flot

Anmeld

25. februar 2010

Jibbe

Hold da op det ser godt ud... har selv lige lavet en hue, men din er finere

Anmeld

25. februar 2010

wamse

Ej hvor er det fint, super godt gået

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

For pokker da hvor er du god...hvordan når du alt det.. er imponeret, både af dine evner og din energi..

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ih tusind tak.. hvor er i bare super søde.

knus cille

Anmeld

25. februar 2010

BinaMor

wauw du er god. det ser bare godt og lækkert ud.

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

For pokker da hvor er du god...hvordan når du alt det.. er imponeret, både af dine evner og din energi..

taak.. jamen det veed jeg sgu ikke hehe. altså det her får mig til at slappe af, så når jeg skal slappe gør jeg det her.. men har fået meget mere overskud efter malou ikke skriger så meget mere .. men tusind tak eva

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

taak.. jamen det veed jeg sgu ikke hehe. altså det her får mig til at slappe af, så når jeg skal slappe gør jeg det her.. men har fået meget mere overskud efter malou ikke skriger så meget mere .. men tusind tak eva

Hvor lyder det godt....under dig virkelig noget ro og overskud..Og det var da så lidt, søde...Dejligt at den lille familie trives, trods al den modgang i også oplever, men det gør stærk siger man jo..

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Hvor lyder det godt....under dig virkelig noget ro og overskud..Og det var da så lidt, søde...Dejligt at den lille familie trives, trods al den modgang i også oplever, men det gør stærk siger man jo..

tusind tak søde.... ja vi er ved at få ro på.. bortset fra det med malous bio far.. der var der igår

ja det er vist det man siger, så må jeg vist være ultra stærk heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.