Stolt af mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Stumpen

Jeg havde faktisk svaret på et indlæg på øffen, men valgte at slette det igen, da min mening ikke lige er hvad flertallet mener...

Anja -bare god i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Heidi.

Stumpen skriver:

Jeg havde faktisk svaret på et indlæg på øffen, men valgte at slette det igen, da min mening ikke lige er hvad flertallet mener...

Anja -bare god i dag

Hva var det for et indlæg..

Anmeld

25. februar 2010

Munder

Stumpen skriver:

Anja -bare god i dag

AAAAJJjj Anja, det kan du da ikke bare skrive, så bliver jeg nysgerrig.

Godt for dig, at du valgte det, men er der noget galt i en god diskussion på øffen?

Anmeld

25. februar 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Anja -bare god i dag

Men det goer det da kun lidt sjovere end at give allesammen ret. Og saa kan du underholde dig med hurtig at blive kaldt for alt muligt

Knus

Anmeld

25. februar 2010

Heidi B

Jeg vil gerne høre dit svar!!!

Anmeld

25. februar 2010

Stumpen

Nå så bliver kvinderne nysgerrige

Ej der er snak derinde om at der er en som har forladt siden pga noget med en hund, MEN det skal siges at jeg intet ved om den historie der har fået hende til at forlade siden..

Jeg ville blot have sagt derinde at det vist kun er mindretallet herinde der ikke er blevet modsagt/trådt på i en debat og synes det er lidt vildt at forlade siden pga et tilfælde... Men valgte at lade være, da man nemt uden at det er med vilje kommer til at kaste brænde på bålet, hvis man modsiger flertallet..

Anmeld

25. februar 2010

Stumpen

Hov nu har jeg været inde og kigge øffen igennem for indlæggene i aften og kan se den tråd jeg omtalte er endt med lås... Men igen kan jeg kun give  for beslutningen fra Henriks side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.