Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Melder mig også lige her.
Har termin 15. November og skal til graviditetsscanning i morgen, hvor vi forhåbentlig skal se det lille hjerte.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja...tror nok min termin ligger omkring 27/11 - men gik en uge over med den store, så..... måske bliver det et dec.barn.
Jeg skal også have mig et novemberbarn:-) Slut nov. mere ved jeg ikke endnu.
hvad jeg selv har regnet ud, så er jeg sat til d. 12 november, men nu må vi se hvad lægen siger en gang
-silden85 7+5
Jeg venter mig også mit første barn, og er indtil videre sat til den 12 nov, og jeg er rigtig spændt for jeg har fødselsdag den 15 nov.
Muzs skriver: Jeg venter mig også mit første barn, og er indtil videre sat til den 12 nov, og jeg er rigtig spændt for jeg har fødselsdag den 15 nov.
Hjertelig tillykke, og velkommen til.
November-barn her!!!
Har temin d. 29.11.2010 og er gravid for første gang, så har hørt at det nemt kan gå hend og blive et december-barn.
Jeg har godt nok regne min termin til 1. december men da jeg ikke har gået mere end 39+0 med den første og 38+1 med nr. 2 så kunne det altså lige så godt være en November bebs jeg render rundt med i mavsen
hilsen isimaven
har tamin den 29 november
Jeg venter nr 3, med termin d 1 november
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128