Natteskræk/Mareridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.817 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anita80

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad erfaringerne er med mareridt eller natteskræk.

Vil gerne høre lidt fra andre for at vurdere om min søn er helt "normal" eller hvad. Altså ang. at have mareridt/drømme/lide af natteskræk.

Syntes min søn har mindst 1 mareridt/dårlig drøm hver nat. Han vågner simpelthen med et skrig.. og så græder han bagefter...

Så ville lige stikke fingeren i jorden for at høre om andre oplever det samme.

På forhånd tak

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

TbCp

Hej

Nu er min datter godt nok kun 2 1/2 men hun har rigtig mange dårlige drømme og lider af natteskræk. Hun vågner og græder/kalder på os hver nat... men det er dog ikke hver nat at hun har direkte natteskræk.... det er heldigvis ikke sket så mage gange og det er bare så skrækkeligt at se på :-S

Anmeld

25. februar 2010

Anita80

TbCp skriver:

Hej

Nu er min datter godt nok kun 2 1/2 men hun har rigtig mange dårlige drømme og lider af natteskræk. Hun vågner og græder/kalder på os hver nat... men det er dog ikke hver nat at hun har direkte natteskræk.... det er heldigvis ikke sket så mage gange og det er bare så skrækkeligt at se på :-S

Ja det er ikke sjovt.. her har det foregået i nu 7 år.. dog er det blevet dæmpet noget efter jeg begyndte at give ham fiskeolie hver dag...

Men der går ikke 1 uge hvor han ikke har slemt mareridt natteskræk 5 gange.

Anita

Anmeld

25. februar 2010

Kamelia

uhh er på vej ud af døren, men har meget erfaring med emnet. Lider selv af det og to af mine børn har/har haft problemet.

Jeg vil prøve at vende tilbage eb af de næste dage, ellers skriv til mig.

knus Kamelia

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Anita80 skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad erfaringerne er med mareridt eller natteskræk.

Vil gerne høre lidt fra andre for at vurdere om min søn er helt "normal" eller hvad. Altså ang. at have mareridt/drømme/lide af natteskræk.

Syntes min søn har mindst 1 mareridt/dårlig drøm hver nat. Han vågner simpelthen med et skrig.. og så græder han bagefter...

På forhånd tak

Anita

Jeg havde Mareridt Meget meget ofte fra jeg var 5-6 til jeg var næsten 13 år, hvor det gik over og blev ekstremt mørkerædsel til jeg var omkring 17-18 år, og der efter har det bare været "alm" mørkerædsel, og utryg ved at være selv om aftenen og natten, og har da hvertfald 2 slemme mareridt i ugen endnu

der var desværre intet at gøre den gang, og i dag gør jeg til psykolog, da det hjælper med det helt vildt

Anmeld

14. marts 2010

guldmønt

Anita80 skriver:

Hej

På forhånd tak

Anita

jeg har en søn der har torsyrette med en lille smule ocd ,han havde i en periode svært ved at sove og når han endelig sov var det meget uroligt og hvis han havde mareridt var de meget volsomme ,men det er meget normalt for børn med ocd og t.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.