2 gangs fødende på Skejby Sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Sara.

Ja skal føde mit andet barn der sidst i marts / starten af april.... (fødte også der første gang)

Men hvordan er det reglerne er når man ikke er førstegangs fødende? hvor længe må man blive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

lærkes_mor skriver:

Ja skal føde mit andet barn der sidst i marts / starten af april.... (fødte også der første gang)

Men hvordan er det reglerne er når man ikke er førstegangs fødende? hvor længe må man blive?

Er der nogen krav? Det er vel mere til havd de 2 gangs fødende plejer at gøre... Nogle kan jo føde ambulant og andre er mere trygge ved at blive nogle dage.

Fik at vide ved vores pks at vi ved den evt næste vil blive behandlet som 1. gangs fødende.

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Frederic's moar skriver:

Er der nogen krav? Det er vel mere til havd de 2 gangs fødende plejer at gøre... Nogle kan jo føde ambulant og andre er mere trygge ved at blive nogle dage.

Fik at vide ved vores pks at vi ved den evt næste vil blive behandlet som 1. gangs fødende.

Jo tror der er nogle regler for hvor længe man må blive......

Vi har bare ikke bil, tænker hvis jeg føder kl 24 om vi så må blive til næste morgen hvor vi kan blive hentet af mine forældre.... Kan selvf. også vække dem om natten, men de passer jo min pige.

Anmeld

25. februar 2010

Mossu

jeg fødte min nr 2 på Skejby for 3 år siden.

Jeg kom hjem 3 timer efter fødslen, normalt udskriver de flergangsfødende efter ca 3-4 timer fik jeg at vide.

/Tina

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Mossu skriver:

jeg fødte min nr 2 på Skejby for 3 år siden.

Jeg kom hjem 3 timer efter fødslen, normalt udskriver de flergangsfødende efter ca 3-4 timer fik jeg at vide.

/Tina

okay

uha håber jeg føder om dagen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.