Hvad skal jeg lave mens William sover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal jeg lave mens William sover?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Kaufie

Nu er den syge dreng puttet - og forventes at sove en 2-3 timer.

Hvad er det så jeg skal give mig til?

Burde jeg rydde op efter formiddagens leg og satse på at min mand når at se hvordan huset gerne må se ud når man har haft en eftermiddag hjemme? Altså gå foran og være det gode eksempel, så han forhåbentlig gør det samme næste gang?

Burde jeg komme videre med den sindsygt gode bog, som jeg fik i julegave, men som altid bliver liggende på natbordet fordi jeg enten sover eller har andre planer når hovedet rammer puden?

Burde jeg indhente lidt af den tabte søvn fra i nat hvor drengen hostede sig gennem timerne fra puttetid til kl 3?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Lise

Smid dig i sofaen og læs din bog. Måske bliver du træt, og så kan du jo tage en lur. Du kan rydde op når William er stået op igen - ingen grund til at bruge den dyrbare sovetid på den slags sysler.

Anmeld

25. februar 2010

Kaufie

Det endte med jeg fik hældt så meget kaffe indenbords mens jeg ventede på jeres afgørelse at jeg slet ikke havde ro til at ligge og hvile mens rodet flød.....

Så nu er der ryddeligt, og William kan vågne hvert øjeblik.....og jeg falder nok igen i søvn kl 21 på sofaen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.