Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er osse stadig klar. Den 20. passer mig fint, og det ville da være perfekt hvis det blev i Aulum da jeg selv bor der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Jeg er osse stadig klar. Den 20. passer mig fint, og det ville da være perfekt hvis det blev i Aulum da jeg selv bor der.
jamen så lad os satse på den dag. hvornår på dagen passer det jer bedst?
Helst over middag hvis det kan lade sig gøre. Ellers kan jeg rykke lidt rundt på nogle aftaler og få det til at passe med formiddag.
jamen det er helt fint med mig......hvad med kl 14?
Kl 14 er helt fint med mig!
så må vi lige se om det passer med de andre
kl 14 passer også fint med mig
Hejsa Piger!
Jeg vil også rigtig gerne med... Men skal jo til samtale om igangsættelse d 15 marts, så ved endnu ikke helt hvordan det ser ud til den tid... Men vender tilbage efter mandag d 15, er det okay? Jeg bor i Holstebro....
LouiseLarsen skriver: Hejsa Piger! Jeg vil også rigtig gerne med... Men skal jo til samtale om igangsættelse d 15 marts, så ved endnu ikke helt hvordan det ser ud til den tid... Men vender tilbage efter mandag d 15, er det okay? Jeg bor i Holstebro....
uh hvor spændende men du giver bare besked....og hvis du ikke har født til den tid, er du selvfølgelig meget velkommen (tja....det er du selvfølgelig også hvis du har født )
nutche skriver: uh hvor spændende men du giver bare besked....og hvis du ikke har født til den tid, er du selvfølgelig meget velkommen (tja....det er du selvfølgelig også hvis du har født )
Altså hvor er Aulum??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128