Rådhus gift i morgen og hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Happy

Hej alle, jeg har meget brug for hjælp, ved godt det er lidt sent, men håber alligevel på gode ideer.

Skal giftes i morgen på rådhuset kl 11 (uden der er nogen der ved det) og vi skal så ud på en lækker restaurant og spise frokost bagefter, men hvad så? Min kæreste er ikke til spa mm. så det kan vi ikke.

Hvis jeg ikke finde rpå noget bliver det "bare" en dejlig tur med hunden i skoven, men det gør vi næsten 4-5 gange om ugen, så kunne jo være sjovt med noget andet.

Er en bif-tur for almindeligt og kedeligt? Er så nervøs for at vi bare falder i søvn til X-factor om aftenen. Vil jo gerne et eller andet sjovt men tager på ferie lørdag formiddag så vi kan ikke tage et eller andet ophold mm.

HJÆLP....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

SpunkenJo

Nu ved jeg ikke hvor I bor henne? Men tag da en overnatning på byens lækre hotel...

Så kan I få jer nogle drinks enten i hotelbaren, eller ude i byen. Tage ind og fejre bryllupsnatten, og få roomservice/morgenmad.

Det kan i gøre for ca. 1500 kr alt incl. på de fleste gode hoteller.

TILLYKKE med den store dag 

Anmeld

25. februar 2010

Happy

SpunkenJo skriver:

Nu ved jeg ikke hvor I bor henne? Men tag da en overnatning på byens lækre hotel...

Så kan I få jer nogle drinks enten i hotelbaren, eller ude i byen. Tage ind og fejre bryllupsnatten, og få roomservice/morgenmad.

Det kan i gøre for ca. 1500 kr alt incl. på de fleste gode hoteller.

TILLYKKE med den store dag 

Hej, tak for svar,

Men ophold er ikke rigtig en mulighed synes jeg, vi har hund og skal tidligt op lørdag og afsted på ferie, så bliver lidt for stresset.

Men tak for forslaget:-)

Anmeld

25. februar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor er det super spændende

hos nogen blomster handlere kan man købe "en halv" flaske champagne og chokolade hjerter....så hvis du pynter jeres soveværelse lidt op med røde lys, et par hjerte puder (tigeren har nogle) og så et par champagne glas, kold champagne, chokolade og evt jordbær (bilka tænker ikke på sæson)

ja så var der da lidt romantik til manden når i kommer dertil

Anmeld

25. februar 2010

Ranarupta

Ihh, hvor herligt! 
Vi er også blevet hemmeligt viet 1. dec. 2008 og vi tog bagefter hjem og hentede hunden og derefter en tur på stranden. 
Vi gjorde ikke det vilde ud af dagen, da vi gerne vil dele et kirkebryllup med vores familie og venner.

Jeg har ikke rigtigt nogle forslag til, hvad I kan lave, da vejret er ikke rigtigt byder op til dans. 
Hov, hvad med at tage ud at danse om aftenen? (Så kan I også få danset en slags brudevals) Gider manden sådan noget?  

Et stort tillykke med imorgen!

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

Hej alle, jeg har meget brug for hjælp, ved godt det er lidt sent, men håber alligevel på gode ideer.

Skal giftes i morgen på rådhuset kl 11 (uden der er nogen der ved det) og vi skal så ud på en lækker restaurant og spise frokost bagefter, men hvad så? Min kæreste er ikke til spa mm. så det kan vi ikke.

Hvis jeg ikke finde rpå noget bliver det "bare" en dejlig tur med hunden i skoven, men det gør vi næsten 4-5 gange om ugen, så kunne jo være sjovt med noget andet.

Er en bif-tur for almindeligt og kedeligt? Er så nervøs for at vi bare falder i søvn til X-factor om aftenen. Vil jo gerne et eller andet sjovt men tager på ferie lørdag formiddag så vi kan ikke tage et eller andet ophold mm.

HJÆLP....

altså jeg havde i hemlighed fra min mand booket et hotelværelse på det hotel hvor vi spiste i deres restaurant...så da han troede at vi skulle hjem, ja der tog mine forældre lillepigen med hjem imens vi overnattede på hotellet med morgenmad på værelset dagen efter Vi gik så ud og fik nogle sjusser og bare hyggede os inden vi gik i seng og snakkede mv. (hehe) til langt ud på den lyse morgen

Vores var så ikke hemligt, så derfor kunne jeg aftale det med mine forældre!

Tillykke og pøj pøj

Anmeld

25. februar 2010

Cris

Hvis I skal på en lækker restaurant bagefter, så synes jeg ikke, at du skal stresse for meget pga det. Som jeg har læst, I skal på ferie dagen efter, så det bliver en eller andet oplevelse på ferie med masser af tid til jer selv, ikke? Eller du kan finde på en god opskrift og hygge hjemme med at lave noget spænende mad til om aftenen...

Anmeld

25. februar 2010

lululupo

Hvad med en tur på museum eller teather ..... Lige meget hvad i dog gør ved jeg dagen vil være spec, det er sådan en dejlig fornemmelse...

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.