Togtur idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Astrid P

Smilla er helt vild med tog, men har endnu aldrig prøvet at køre med et. Det laver vi om på idag, så hun og jeg tager simpelthen toget til Odense, hvor vi skal i legeland sammen med min lillesøster... Jeg glæder mig til at se, hvad hun siger til det!

God dag til jer, skønne tøser

KH Astrid - overskudsagtig feriemor (for en gangs skyld...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Stumpen

I må have en rigtig god tur.. Jeg er sikker på at Smilla bliver ellevild..

Anja

Anmeld

25. februar 2010

Marco2

I julen skulle vi til barnedåb i Kbh og tog toget bare for at Emily kunne prøve det, og hun synes det var skægt. Og jeg må indrømme at jeg også synes det var en rigtig god måde at transportere sig over længere afstande med de små. De kan jo gå lidt rundt, og man har arme og sind fri, til at lege, læse og hygge med. Så det er bestemt ikke sidste gang vi rejser med tog, fremfor at tage bilen.

Ha' en rigtig god tur. Glæder mig til at se billeder og høre om hendes "jomfru-rejse"

AG - snart på vej i bil til Østrig...

Anmeld

25. februar 2010

Kaufie

Hyggeligt!

William og jeg tager af og til en tur på ca 20 km hvorefter mine forældre så skal køre 10 km for at hente os..... Men han synes det er SÅ fedt - det gør Smilla sikkert også!

Anmeld

25. februar 2010

Anja

Rigtig god tur! Det lyder skønt

Elias er også vild med tog, så derfor tog manden ham med på en togtur i efteråret. Mens de sad i toget brugte Elias dog mest tiden på at spørge om, hvornår toget kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.