Kan i mærke nogen forandring endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Tama

Hejsa 

Jeg vil bare lige høre om i kan mærke nogen forandring endnu ?

Jeg er i 6 + 2 nu og føler mig bare så træt og en smule kvalme 

Det er første gang jeg er gravid så er lidt spændt på om i andre osse kan mærke forandringer 

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

oo

jeg kan mærke mange forandringer! min mave er blevet hårdere og stritter lidt under navlen (altså mere end den plejer ) og så har jeg lidt af svær svær kvalme og stort set ikke kunnet holde noget i mig i nogle dage nu. det ser dog ud til at være vendt en smule mine bryster er tungere og mine brystvorter er mørkere og lidt større  og så er der alt den hiven og masen i underlivet som føles lidt som menstruation, men som de kloge siger er ligamentsmerter så jeg kan saaaaagtens mærke, jeg er gravid, selvom jeg kun er 7+5

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jeg kan mærke mange forandringer! min mave er blevet hårdere og stritter lidt under navlen (altså mere end den plejer ) og så har jeg lidt af svær svær kvalme og stort set ikke kunnet holde noget i mig i nogle dage nu. det ser dog ud til at være vendt en smule mine bryster er tungere og mine brystvorter er mørkere og lidt større  og så er der alt den hiven og masen i underlivet som føles lidt som menstruation, men som de kloge siger er ligamentsmerter så jeg kan saaaaagtens mærke, jeg er gravid, selvom jeg kun er 7+5

Åh ja, vores gode ven ligamantsmerter...

Efterhånden som livmoderen bliver tungere og belaster ledbåndende mere og mere, begynder de at gøre %¤#%#¤!! NAS, især hvis man laver en vridende bevægelse.

Jeg er 17 + et eller andet i dag, og jeg må indimellem stoppe op og krumme mig sammen pga. dem... og det er endda 2. gang så man burde antage at mine ligamenter allerede var strakt en del.

Mht. til kvalmen hjalp det mig at have en pakke kiks og et glas vand på natbordet, og spise og drikke lidt INDEN jeg rejste mig op...

Anmeld

25. februar 2010

Tama

Jeg kan osse mærke det i underlivet og det føles nemlig som om ens sager er på vej 

Anmeld

25. februar 2010

Christina31

jeg er i uge 7+2 i dag.

Min mave er blevet en del større- især om aftenen. Jeg er 3. gangs gravid, så mavemusklerne er nok lidt slappe..

Mine bryster er vokset, og området omkring brystvorterne er blevet mere mørkt. Det spænder dog ikke så meget i brysterne mere.

Jeg er meget svimmel - og har til tider kvalme om morgenen.

Føler mig dog konstant sulten... meget sulten... og der er allerede røget et par kilo på.

Anmeld

25. februar 2010

MetteE

Jeg mærker ikke meget på nuværende tidspunkt (heldigvis ingen kvalme - endnu! frygter det lidt )

Det eneste jeg mærker er at jeg er mere oppustet og at brysterne er vokset ud af deres gamle bh'er (er nu 85 I)

Knus Mette

Anmeld

26. februar 2010

Tama

Det er dejligt lige høre andre så jeg ikke tror jeg bilder mig selv en masse ind )

Jeg er begyndt at føle mig forstoppet som om maden ikke vil synke i maven 

Anmeld

18. marts 2010

fit_fys

Tror ikke det hedder ligamentsmerter så tidligt i graviditeten. Grunden til at man har mens. lignende smerter i starten af graviditeten er fordi livmoderen bliver udvidet og/eller forbereder sig på at blive udvidet. Det er jo en muskel, og det hormon der skal forberede den på et befrugtet æg, skaber så disse smerter.

Ligamentsmerter kommer vist af et andet hormon der skal forberede bækkenet til at et barn kommer ud. Tror vist først de kommer senere i graviditeten. Tror smerterne fra begge dele føles meget ens.

Det har jeg i hvert fald hørt...

Det var ikke for at spille klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.