Nana - 3 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Tut

Puha, så er min lille tøs allerede 3 mdr. i dag.

Tiden flyver virkelig afsted, og nøj hvor går det hele bare meget hurtigere med nr. 2.

Nu var til 3. mdr. undersøgelse i mandags og hun har endelig rundet de 6 kg. (hun vejede 4034g ved fødslen)

Hun har haft svært ved at tage på fordi hun gylper så voldsomt meget, så nu får hun noget specielt MME der hedde Enfamil Anti Reflux, som bliver tykt nede i maven når det kommer i kontakt med mavesyren, så det er svært at gylpe op, og det har hjulpet på vægten.

Hun er jordens gladeste tøs. Jeg har hun hørt hende være tosset 2 gange, i mandags da hun var blevet vaccineret og havde 38,7 i feber. Og da hun var 5 uger gammel og havde MØB.

Hun sover stadig igennem om natten, og har gjort det længe. Fra ca. 22 til 07.

Og Noah elsker hende stadig, og vi har slet ikke haft nogen reaktion fra ham. Tvært imod, han er meget overbeskyttende. F.eks. i mandags da hun var rigtig ked pga. vaccinen, var han helt ude af sig selv når hun græd, og sagde hele tiden, "mor, Nana må ikke græde mere" og "mor, hjælp Nana"  Det er virkelig søskendekærlighed.

Her er lige en lille billeder-spam af Nana.

Tut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Hyner

Ja som tiden dog går hva... Nej hvor er hun fin og hvor hun dog ligner sin brormand...

Skønne billeder og lækker update på prinsessen....

Knus Henriette

Anmeld

25. februar 2010

Millebasse

Ej, hvor er hun bare sød og fin  Ja, og hvor ligner hun Noah!

Dejligt at høre at alt går godt

Anmeld

25. februar 2010

Kristina V

Hvor er hun bare dejligt

Synes det er så spænde at læse om alle jer der lige har født jeres nummer 2.

Der er kun 7 uger til termin nu ved mig, og er godt nok ved at dø af skræk over hvordan karoline tager det..

Pt. siger hun selv godnat til ham, giver maven knuser, og siger -Kom uuuud lillebror-, uden vi har opfordret hende. så tror hun på sin egen måde forstår det.

Men det er i hvert fald spændende at få lide feed-bach fra jer tøser, om hvordan jeres Juli barn tager det...

Anmeld

25. februar 2010

Nadi

Hvor er hun bare fin  Helt og aldeles bedårende.
Men ja tiden flyver bare afsted, Frida er tre uger idag og det har lige slået mig at kameraet bare har lagt stille rigtig længe. Får det helæt dårligt, men tiden flyver bare den her gang. Så fra imorgen af skal der bare knipses løs.

Anmeld

26. februar 2010

Anja

Kan slet ikke forstå, at hun allerede er 3 mdr ! Det er jo vildt som tiden bare flyver.

Hun er rigtig skøn og sikke hun ligner storebror

Anmeld

28. februar 2010

Susan1978

årrrhha en lækkermås..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.