Tvillingerne uge 28 + 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Malene84

Uha uha... Tristan vejer nu 1113 g og Villads 1250 g  FUUUUCK.. så altså i uge 28 + har jeg samlet 2363 gram baby i maven... gad vide hvad det ender med det her. Den er så pisse tung nu, jeg har måtte købe sådan et støtte bånd  men okay... jeg vejede selv 4300 g da jeg blev født, måske skal familien bare føde store børn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Bare mig..

Den er bare super smuk maven

Altså jeg synes min mave er ved at veje godt til, så kan da kun lige forestille mig hvordan det må være at bære på to basser

Men smuk mave!!

Anmeld

24. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

Den er bare super smuk maven

Altså jeg synes min mave er ved at veje godt til, så kan da kun lige forestille mig hvordan det må være at bære på to basser

Men smuk mave!!

taaaaak søde  Ja det er mega tungt, stakkels os!!! haha

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Rigtig flot mave...

Anmeld

25. februar 2010

Mettemus

Jeg har vist sagt det før, men det sidder stadig rigtig flot på dig  Super fin mave

Anmeld

25. februar 2010

smokin

Ørj hvor er den fin Malene. Og sikke en lækker guldkjole, hvor har du købt den?

De må da være ultra livlige derinde pt. - min losser konstant 

Anmeld

25. februar 2010

Malene84

MoarJ skriver:

Rigtig flot mave...

Tusind tak  

Anmeld

25. februar 2010

Malene84

Mettemus skriver:

Jeg har vist sagt det før, men det sidder stadig rigtig flot på dig  Super fin mave

hehe, tak - man kan ikke høre det for lidt, når man føler sig som en hval. Håber du kan blive ved med at sys den er fin  hehe

Anmeld

25. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Ørj hvor er den fin Malene. Og sikke en lækker guldkjole, hvor har du købt den?

De må da være ultra livlige derinde pt. - min losser konstant 

taaaak smukke og i lige måde

Jamen den er fra Vero Moda og koster seriøst KUN 75 kr!!!

Jooo tak, det er helt vildt... jeg blir sparket rundt. Det er virkelig så meget, så jeg er sikker på maven vil sprække i alle retninger når de går amok på samme tid. hahah.

Anmeld

25. februar 2010

smokin

Malene84- skriver:

taaaak smukke og i lige måde

Jamen den er fra Vero Moda og koster seriøst KUN 75 kr!!!

Jooo tak, det er helt vildt... jeg blir sparket rundt. Det er virkelig så meget, så jeg er sikker på maven vil sprække i alle retninger når de går amok på samme tid. hahah.

Okay en nedsat vare eller hvordan? for ellers må jeg da forbi vero moda og kigge i nær fremtid. 

Ja jeg tænker ofte på dig når jeg bliver irriteret over at Malou sparker. Hun losser virkelig til, især fordi hun har bøjet knæ nu, pga den trange plads.. men kan da lige forestille mig hvilken diskodans der foregår i din mave, så jeg har nok ikke noget at klage over.

Det er egentlig også lidt hystade-agtigt at klage, det er jo skønt og livbekræftende at hun sparker derinde og jeg ville sikkert blive irriteret hvis hun ikke sparkede. Nå men jeg tror det er trætheden der melder sig når jeg ikke synes det er så sjovt mere.

Men Malene, du er sku så smuk ... jeg ville vende mig efter dig SELVOM du er gravid! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.