overraskelse pompdelux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Heidimed lea

jubiii ville bare lige dele med jer at jeg allerede idag har fået mit pomdelux tøj. jeg fik besked på at det først kom den 12 marts og imorges fik jeg så tøjet. alt som det skulle være..

nu havde vi snakken herinde om den dårlige service så de har åbenbart forbedret sig. jeg bestilte det den 8 feb. 

det er så fedt, med mælkedrenge bukser til rasmus og nico og fint tøj til Lea.. hun har svanset rundt i det idag, Rasmus er nemlig på mini ferie og Nico skal i dagpleje imorgen så lea og jeg skal pige hygge.

knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Stumpen

Ej hvor lækkert!!

Kan man egentlig få ens tøj til et barn og en baby, nogen der ved det??

Anmeld

25. februar 2010

Munder

Det var da hurtigt.... Jeg har nu heller ikke haft problemer med dem.

Skønt med noget tøsehygge, det gør vi jo hver dag herhjemme

Anmeld

25. februar 2010

Heidimed lea

Stumpen skriver:

Ej hvor lækkert!!

Kan man egentlig få ens tøj til et barn og en baby, nogen der ved det??

prøv www.pompdelux.dk   de kører meget i ens serier til baby 74 til 92   og fra 3-12 år.. det er ikke ret dyrt.    jeg har købt ens til Rasmus og nicolaj

Anmeld

25. februar 2010

lonemus

Jeg bestilte osse den 8. febr., men fik at vide jeg først ville modtage pakken den 10. marts. MEN, i går ringede den flinke postmand på og søreme om han ikke havde en stor pakke under armen til mig, fra PompDeLux ;

Begge børn prøvede tøjet og alt passede perfekt - jeg måtte lige ind og bestille lidt flere basics-bluser

I aftes vaskede jeg så det hele, for Stefanie ville meget gerne have det på i børnehaven i dag

Super fedt tøj, til rimelige priser

Lone

Anmeld

25. februar 2010

Heidimed lea

jamen så var vi heldige begge to...  skønt med positive oplevelser, Leas tøj er sommertøj så hun må vente lidt

knus Heidi

Anmeld

25. februar 2010

lonemus

Heidimed lea skriver:

jamen så var vi heldige begge to...  skønt med positive oplevelser, Leas tøj er sommertøj så hun må vente lidt

knus Heidi

Det er osse sommertøj vi har fået, men med en langærmet bluse indenunder en tunika, så spænder det sagtens an

Og lillebror har en skjorte åbenstående med en basicsbluse indenunder, så holder de sagtens varmen

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.