Barnepigedilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Anonym trådstarter

Vi har en barnepige på 14. Hun henter 2 børn én gang om ugen (sjældent 2 gange)

Èt er at hun faktisk sidder med sin mobiltelefon det meste af tiden. Det har min datter fortalt.

Noget andet er at jeg idag fandt mit fladjern liggende fremme. Og jeg VED at det lå i skabet, da jeg LIGE har ryddet op på badeværelset. Jeg har sms'et og spurgt om hun havde brugt mit fladjern, og hun skrev: Ja, undskyld, glemte at sige det.

Jeg skrev så: Lå det da fremme?

Hun svarer så: Det kan jeg ikke huske.

Helt ærligt!!!???!!!

Jeg synes godt nok det er frækt? Og jeg irriterer mig helt vildt over at hun står og smukkeserer sig, når hun egentlig skulle passe børn. Hun har fået at vide at hun skal begrænse brugen af TV/film, og at de hellere må lege. De har så alligevel set film idag, hun spurgte og sagde ungerne var trætte, så jeg gav dem lov.

-Hvad synes du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Find en anden barnepige..

Anmeld

24. februar 2010

Momster89

Eva skriver:

enig

Anmeld

24. februar 2010

iris-mor

Jeps helt enig. Enten har barnepigerne det bare i sig, eller også har de det ikke.

God fornøjelse

ida

Anmeld

24. februar 2010

Anonym trådstarter

Har nu haft sms kontakt med hende igen.

Har sagt vi er rigtig kede af at hun er gået i vores skabe uden at spørge om lov.

Fik også lige nævnt at min datter havde sagt hun brugte mobilen meget, og at jeg lige ville minde hende om at hun skulle passe børn i stedet for.

Hun skrev undskyld og at hun selvfølgelig godt kunne forstå det.

Tak for jeres svar, nu må vi se om ikke alt bliver godt igen.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Har nu haft sms kontakt med hende igen.

Har sagt vi er rigtig kede af at hun er gået i vores skabe uden at spørge om lov.

Fik også lige nævnt at min datter havde sagt hun brugte mobilen meget, og at jeg lige ville minde hende om at hun skulle passe børn i stedet for.

Hun skrev undskyld og at hun selvfølgelig godt kunne forstå det.

Tak for jeres svar, nu må vi se om ikke alt bliver godt igen.

Jamen, det burde du ikke nævne for hende...jeg ville simpelthen ikke acceptere sådan en opførsel og det ville for mig være et tegn på hun ikke var gammel nok til at tage vare på andres børn.

Men håber da bliver bedre...

knus..

Anmeld

24. februar 2010

SaNiNa

Jeg hvade under alle omstændigheder fundet en ny...

Syntes ikke det er ok at gå i andre folks skabe uden at have fået lov... og side med mobilen hele tiden mens man passer børn hvilket hun osse få penge for vil jeg tro så er det slet ikke acceptabel i min verden...

At hun så undskylder, det hvade jeg nok forventet alligevel men ud var hun kommet hvis det var mig.

Anmeld

24. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen, det burde du ikke nævne for hende...jeg ville simpelthen ikke acceptere sådan en opførsel og det ville for mig være et tegn på hun ikke var gammel nok til at tage vare på andres børn.

Men håber da bliver bedre...

knus..

Jamen, alle bør vel få en ekstra chance?

Jeg skrev indlægget for at høre hvad andre ville gøre...skælde ud, fyre hende, tilgive-da alle jo kan lave en fejl, etc...etc....

Min første tanke var at fyre hende, men på den anden side, så er børnene jo glade for hende, og jeg er kommet frem til at hun får en chance.

Tak for svar igen, Eva.

Anmeld

24. februar 2010

wamse

Hmm jeg ville finde en anden barnepige. Jeg ville heller ikke vælge at kommunikere disse ting med hende over en sms, da det skrevne ord hurtig kan misforstås. Jeg ville enten gribe knoglen eller face to face tage dette op med hende....

Anmeld

24. februar 2010

Malthesmoar

Eva skriver:

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.