harhhhh....satme dejligt med girlpower!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Loggidut

Jeg må overhovedet ikke skifte Tif i de her dage, hun brænder helt af oven i hovedet, og forlanger det kun er far!

Ved i overhovedet hvor meget jeg græder og tuder over det her?

det er så utroligt sårende....

NOOOOOOOOT!

jeg læner mig tilbage og hygger mig mens far slukøret tager hende i hånden og siger...OKAY kom så lille skat!

Det er skønt at være arbejdende karrierekvinde, mens manden må tage det hårde slæb herhjemme....skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

Jeg må overhovedet ikke skifte Tif i de her dage, hun brænder helt af oven i hovedet, og forlanger det kun er far!

NOOOOOOOOT!

jeg læner mig tilbage og hygger mig mens far slukøret tager hende i hånden og siger...OKAY kom så lille skat!

Det er skønt at være arbejdende karrierekvinde, mens manden må tage det hårde slæb herhjemme....skønt!

Det er da dejligt du nydder det... Det ville jeg ikke kunne... Jeg ville blive ked af det... Men her er det heldigvis sådan at 9 ud af 10 gange er det mig der gør det...

Anmeld

24. februar 2010

Siber

Siber

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Det er da dejligt du nydder det... Det ville jeg ikke kunne... Jeg ville blive ked af det... Men her er det heldigvis sådan at 9 ud af 10 gange er det mig der gør det...

Jaaaaaaa netop...9 ud af 10 gange har hun også bedt mig om det...og pludselig er vi inde i en periode, hvor det kun er farmand der må putte, skifte, skære mad ud og alt det andet sjov...

og jeg kan love dig for jeg ikke græder særligt meget!

Anmeld

25. februar 2010

bette

hahha fedt... det er godt det ikke altid er mor der dur

Anmeld

25. februar 2010

Nadi

Loggidut skriver:

NOOOOOOOOT!

FEDT!!

Det er da sådan det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.