Hello Kitty hoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.828 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Lullaby

Ja jeg vil lave en kage der ligner hello kittys hoved til bellas fødselsdag, men synes ikke at jeg kan finde noget der er i god nok opløsning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Kvindemin

MorpåSjælland skriver:

Ja jeg vil lave en kage der ligner hello kittys hoved til bellas fødselsdag, men synes ikke at jeg kan finde noget der er i god nok opløsning..

Jeg har et, ved ikke om det er okay

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

Lullaby

Jo men skulle helst have den i ufærdig form så jeg kan bruge den til at tegne efter...

Anmeld

24. februar 2010

Siljesmor

MorpåSjælland skriver:

Jo men skulle helst have den i ufærdig form så jeg kan bruge den til at tegne efter...

Print et stort billede af Kitty ud fra nettet f.eks. og så tegn det over på et stykke bagepapir, som du kan bruge som skabelon til lægge over fondanten. Det gjorde jeg med dette resultat:

Anmeld

25. februar 2010

Lullaby

Print et stort billede af Kitty ud fra nettet f.eks. og så tegn det over på et stykke bagepapir, som du kan bruge som skabelon til lægge over fondanten. Det gjorde jeg med dette resultat

Jamen jeg kan ikke finde en i god nok opløsning?

Anmeld

25. februar 2010

3rollinger

MorpåSjælland skriver:

Oploesningen behoeves nu ikke vaere supergod for det er jo dit vaerk man ser i sidste ende.

Men dette billede er ihvertfald ret stort i sine dimensioner, saa det tror jeg helt sikkert du kan bruge.

Glaeder mig til at se kagen

Anmeld

27. februar 2010

Siljesmor

Jeg gjorde i dag det at jeg fandt en Kitty-taske hos min datter (en stor en som vi købte i netto for 14 dage siden) Og så lagde jeg bagepapiret over og tegnede  Det gik bare rigtig godt, og resultatet er her:

Kagen blev bagt i en form der målte 40 cm. i diameter, så det er et forholdsvis stort kittyhoved der er kommet på  Men det var meget meget nemt at lave. Så spring ud i det

Anmeld

30. juli 2011

julies mor

Siljesmor skriver:

Jeg gjorde i dag det at jeg fandt en Kitty-taske hos min datter (en stor en som vi købte i netto for 14 dage siden) Og så lagde jeg bagepapiret over og tegnede  Det gik bare rigtig godt, og resultatet er her:

Kagen blev bagt i en form der målte 40 cm. i diameter, så det er et forholdsvis stort kittyhoved der er kommet på  Men det var meget meget nemt at lave. Så spring ud i det

Er nysgerrigHvilken kage er der nedenunder?

Hilsen

Julies mor

Anmeld

1. august 2011

Siljesmor

julies mor skriver:

Er nysgerrigHvilken kage er der nedenunder?

Hilsen

Julies mor

Det er en banankage, som er fyldt med hindbærmousse og torbleronemousse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.