Zen for mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

..

Jeg har fået en gave af Martin, det er af Anna Skyggebjerg og den hedder "Zen for mødre".

Jeg var egentligt modstander af den og den har stået længe i reolen, tænkte at det var sådan noget besværligt, kæmpe omstændigt noget at gå i krig med, men hold da op jeg er blevet posetivt overrasket!!

Den er super fed og jeg anbefaler den varmt til de af jer der som mig trænger til at have lidt mere frihed og overskud i hverdagen - også mens ungerne er vågne

Det er en bog med en masse små tips om hvordan man kan gøre hverdagen mere ZEN agtig og der er så mange ideer som jeg vil bruge at jeg nærmest er bange for at glemme dem igen inden ungerne bliver store nok..

Rikke - helt i zen-mode..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

BK

Macrolf skriver:

Jeg har fået en gave af Martin, det er af Anna Skyggebjerg og den hedder "Zen for mødre".

Jeg var egentligt modstander af den og den har stået længe i reolen, tænkte at det var sådan noget besværligt, kæmpe omstændigt noget at gå i krig med, men hold da op jeg er blevet posetivt overrasket!!

Den er super fed og jeg anbefaler den varmt til de af jer der som mig trænger til at have lidt mere frihed og overskud i hverdagen - også mens ungerne er vågne

Det er en bog med en masse små tips om hvordan man kan gøre hverdagen mere ZEN agtig og der er så mange ideer som jeg vil bruge at jeg nærmest er bange for at glemme dem igen inden ungerne bliver store nok..

Rikke - helt i zen-mode..

Genialt, det kunne da være man skulle logge den ud af manden... Når han engang har penge i overskud, dvs når jeg er færdig med at stjæle hele hans løn til budget...

Anmeld

24. februar 2010

Nadi

Ej det lyder da slet ikke så tosset, det lyder da som noget der skal undersøges

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

aj doooo...der der kan man ikke!!!

du kan ikke smide sådan en teaser uden at afsløre bare et eller to råd...

kom så lige ind i kampen...og husk jeg er bognarkoman, så enden kan sgu godt blive at jeg går ud og bruger penge på sådan et bogprojekt!

Anmeld

24. februar 2010

Astrid P

Jeg fik den af min veninde for et par måneder siden... Den er skøn!

Anmeld

24. februar 2010

Siber

Jeg har snart fødselsdag, den må jeg ønske mig. Er der noget jeg har brug for så er det råd og tips til at komme bare lidt i overskud!

Knus Siber

Anmeld

24. februar 2010

..

Jamen Siber, god ide at ønske sig den - den er klart pengene værd!!

Sloggi, et af de små gode tios er fx at man sammen går rundt i huset og ser hvad der skal ryddes op og bliver enige om det. Så deler man sig op og stiller et minutur på 7 minutter og så går man ellers igang og når uret ringer er man færdig. Så har man ryddet op i 28 minutter men det har kun taget 7 (hvis man altså er 4 )

Anmeld

24. februar 2010

Nadi

Macrolf skriver:

et af de små gode tios er fx at man sammen går rundt i huset og ser hvad der skal ryddes op og bliver enige om det. Så deler man sig op og stiller et minutur på 7 minutter og så går man ellers igang og når uret ringer er man færdig. Så har man ryddet op i 28 minutter men det har kun taget 7 (hvis man altså er 4 )

Det er jo klasse! Den bog MÅ jeg eje.

Anmeld

25. februar 2010

Millebasse

Ih, den bog må jeg eje!!!

Anmeld

25. februar 2010

ann-kristina

Nadi skriver:

Det er jo klasse! Den bog MÅ jeg eje.

Hi, det bruger vi faktisk også herhjemme selvom jeg nu aldrig har læst den bog. Når hele huset flyder af legetøj, vasketøj og 117 andre ting som bare lige pludselig er der så sætter vi minuturet på f.eks. 20  min. Så spurter vi alle fire rundt og rydder op mens vi hepper på hinanden. Ungerne synes det er sjovt og vi kan faktisk få alt ryddet op på 20 min. Ellers gider ungerne altså overhovedet ikke rydde op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.