Ingen motivation til sundhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Kloster

Hej.

Jeg er slet ikke vant til at være herinde, men jeg har alligevel gjort mig nogle tanker herom.

Jeg har nemlig siden maj sidste år, taget 7 kg på og det bliver ved. Jeg har det egentligt fint nok, men kan jo næsten ikke passe noget tøj mere + at det bekymre/nager mig lidt, at det bare bliver ved og ved.

Jeg ELSKER mad og alt hvad jeg synes, smager godt. Men jeg er også vild med alt det sunde. Vi får bare ikke så meget af det.

Jeg har nu fået "abonnement" til det lokale motionscenter i 1 måned. Jeg frygter bare lidt, at jeg slet ikke når derned. Jeg er også rigtig obs på Femina kvindeløbet. Det kunne være sååå fedt at nå det mål...

Men jeg tvivler på, jeg får mig selv sparket igang.

Jeg stoppede med at ryge pr 1. januar 10' og har det egentligt ret godt med det. Har været i byen 2 gange siden, og ryger til fester. Det kører fint og jeg savner det bestemt ikke.

Men kiloene flyver bare på mig. Jeg er sååå sulten og lækkersulten.

Jeg er et meget dovent mennesker lige for tiden. Kan slet ikke tage mig sammen til noget, synes jeg. Får kun lige gjort det mest overkommelige og det er så det.

Ved jo at motion giver mere energi, men hvordan får man slæbt sig afsted, når man slet ikke har energien??

En efterhånden vapset Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Hej...

Du skal nok ikke regne med at den motion ændrer så meget ved din vægt, andet end du måske tager lidt på i starten og bliver endnu mere sulten.

Motion er jo super godt, men ved vægttab gør det ikke meget....20% af vægttabet skyldes motion resten er maden, så der er vidst ingen anden udvej end til at spise sundt og mindre portioner.

knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.