Hvornår lærer man at man aldrig må sige det højt ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Marco2

I mandags sidder vi og snakker om syge børn. Der var en del på Thomas arbejde der har børn der er syge ofte, og jeg fortalte om bl.a. stakkels Anja, hvis unger har været syge en del på det sidste. Vi snakker så om at vi har været forskånet for sygdom med Emily. Hun har måske haft 4-6 dage i hendes 2 1/2 årige levetid hvor hun har været syg. og når man siger det højt... ja så VED man bare at det går galt. Selvom vi sagde 7-8-13 og bankede under bordet

Men igår aftes begyndte hun at hoste, fik feber og kastede op. Og hun har bare haft en mega dårlig nat. Her til morgen har hun dog kun 37,8 og hoster en smule... Ved sgu ikke om jeg kan sende hende afsted...?

Thomas er i København så han kan ikke blive hjemme... Har røvtravlt på arbejde med en tryksag der SKAL sendes til tryk i morgen... og har jo kun været på mit nye arbejde i 7 arbejdsdage... pinligt allerede at tage barns sygedag...

Men vidste det jo, så snart vi havde udtalt ordene højt. 

Ville I sende afsted med 37,8?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Hyner

Ja hvor er det da typisk.... Øv altså, stakkels pigebarn..

Hvordan virker hun ellers? frisk, leger hun og har hun spist???

Hvis hun er sig selv ville jeg bare smide hende afsted og så må de jo ringe....

Henriette

Anmeld

24. februar 2010

Monica

Jeg ville ikke...Kan godt se dit dilemma... Men med feber ville jeg holde hende hjemme...

Anmeld

24. februar 2010

BK

Nej det ville jeg ikke... Emily har feber... Og børn skal være feberfri et døgn før de må komme afsted siger de her nede...

Anmeld

24. februar 2010

..

Når det er så lidt feber og hun ellers virker frisk, så ville jeg sende hende afsted.. De kloge hoveder mener jo at vi faktisk skal smide termometeret væk og kigge på ungerne i stedet

Anmeld

24. februar 2010

Marco2

Er blevet hjemme ved hende. Hun hoster en del, og er varm, så hun skal ikke i vuggestue.

Heldigvis kan jeg lave lidt hjemmefra, og så må jeg prøve at få fat i svigerfar om han kan komme et par timer, hvis ikke han er ude og fange forbrydere

AG

Anmeld

24. februar 2010

Susan1978

Rigtig god bedring med hende AG... håber Farfar kan hjælpe lidt, så du kan nå din deadline..

men ja det er forbudt at sige sådan noget højt..   som det fx også er forbudt at sige at de sover godt om natten osv...  uhaaa  do not mention the war.

Anmeld

24. februar 2010

Nadi

Macrolf skriver:

Når det er så lidt feber og hun ellers virker frisk, så ville jeg sende hende afsted.. De kloge hoveder mener jo at vi faktisk skal smide termometeret væk og kigge på ungerne i stedet

Enig!

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

jeg ved hvad der er gået galt...

du har sagt 7-8-13...den gælder ikke!

det er 7-9-13!

Hvor er det bare skide surt...og hvorfor skal det bare være så svært at få et job og det faktum at man har børn, til at gå op i en højere enhed...øv AG

Jeg håber virkelig i snart er gennem det, og en ting kan jeg love dig for, jeg vil ikke briliere med mangel på sygdom, aldrig mere...

for ja det går galt, hvor mange gange har vi ikke bare i den her gruppe, konstateret det?

Rigtig god bedring med hende, og håber i snart er på benene igen!

Anmeld

24. februar 2010

Astrid P

Det er bare SÅ typisk det der... Hvordan går det med den lille Em'sen nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.