Hvad navn skal vi vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Loa

Kan bedst lide Sofia når det står alene kontra Sofie, men med mellem og efternavnet klinger Sofie klart bedst.

Faktisk syntes jeg det lyder lidt som en forfatter eller noget i den stil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LotteN

jeg stemmer for Sofia, synes det er så sødt... Lige som de andre skriver, så er Sofie jo normal og mange hedder det

Anmeld

24. februar 2010

sommersol

Jeg stemmer også for Sofia et total flot navn, ingen tvivl

Anmeld

24. februar 2010

Liljesilas

Hejsa

Min lillesøster hedder Sofia, og hun er den sødeste, og mest omsorgsfulde person Er et flot navn

Anmeld

24. februar 2010

bagger26

Malou Vilma Nørgaard skriver:

har stemt sofia, da det er så fint et navn, og ja kæresten har nævnt det, så det er da også over vores liste med kommende navne, hvis den lille spire bliver en pige heeh..

og hvis jeg skal være helt ærlig syntes jeg mads og sofia lyder bedre sammen end sofie og mads..

ps lidt sjovt vi har samme efternavn, sjældent jeg har stødt på det hehe..

knus cille

Det er kærestens efternavn, mit er noget så kedeligt som Andersen.. Men syntes Nørgaard er rigtig pænt, så det var ikke noget problem for ham, at overtale mig til at børnene skulle hedde det..

Men syntes det er sjovt, at mit farvorit pigenavn, indtil for et par mdr siden var Cille, men så stødet jeg på Sofia og det overtog plads.. Men Cille er ikke helt glemt endnu..  

Anmeld

24. februar 2010

bagger26

Mange tak for alle jeres input, er stadig lidt i tvivl.. Hælder mest til Sofia, men tror først det bliver endeligt besluttet når hun, forhåbenligt meget snart, kommer til verden..

Knus Christine 38+6

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Har stemt Sofie, selvom jeg synes at begge navne er smukke. Dog synes jeg, at det er nemmere at sige Sofie Bagge... end Sofia Bagge... Men det kan godt være at det bare er mig der taler dårligt

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

bagger26 skriver:

Det er kærestens efternavn, mit er noget så kedeligt som Andersen.. Men syntes Nørgaard er rigtig pænt, så det var ikke noget problem for ham, at overtale mig til at børnene skulle hedde det..

Men syntes det er sjovt, at mit farvorit pigenavn, indtil for et par mdr siden var Cille, men så stødet jeg på Sofia og det overtog plads.. Men Cille er ikke helt glemt endnu..  

nåår okey ..  ja er også glad for det, det så lige til ikke hehe..

ej hvor sjovt, det er også et sødt navn , faktisk men syntes KUN det er fint når man er lille hehe.. men det blir da spændende havd din lille prinsesse kommer til at hedde..

knus

Anmeld

24. februar 2010

JustAnotherName

Jeg synes SOFIE lyder bedst til mellemnavnet og efternavnet 

Når jeg siger Sofia Bagger Nørgaard.... Så går Sofia-Bagger nærmest ud i ét.
Hvor det er nemmere, og lyder mere rigtigt, når man skal sige Sofie Bagger Nørgaard ....synes jeg 

Anmeld

24. februar 2010

bagger26

Malou Vilma Nørgaard skriver:

nåår okey ..  ja er også glad for det, det så lige til ikke hehe..

ej hvor sjovt, det er også et sødt navn , faktisk men syntes KUN det er fint når man er lille hehe.. men det blir da spændende havd din lille prinsesse kommer til at hedde..

knus

Jo syntes det er et rigtig godt efternavn, ikke for almindeligt og ikke for specielt.

Det der fik mig lidt væk fra Cille, var netop når hun blev voksen, om det så var lige så godt. Har faktisk tænkt på flere gange at skrive og spørge dig, om du var glad for at hedde det som voksen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.