Shit, hvor bliver de store...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Astrid P

Jeg har et par gange her de sidste par dage haft sådan en underlig følelse... Lidt ligesom jeg havde helt i starten, da jeg lige var blevet mor: Følelsen af, at hende der den lille rent faktisk ER mit barn. At jeg er MOREN! Sådan en følelse af, at realiteterne pludselig går op for én... Jeg synes bare lige pludselig, at de bliver så store vores små unger! Smilla er godt nok ikke engang tæt på endnu, men der er flere af jeres unger der nærmest er blefri!!! Der snakkes, diskuteres og uddeles kærlighedserklæringer, ungerne ved hvad de vil, de er bevidst frække og jeg kunne blive ved og ved.
Smilla sagde til mig idag: "Du er så dejligt, mor. Jeg elsker dig!" Så sagde jeg: "Jeg elsker også dig, Smilla, og du er også dejlig!" Hvortil hun svarede: "Jeg er dejligt til dig, mor..." og gav mig et stort kys.

Smelt hjerte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Stumpen

Hold da kæft hun er smuk og hendes øjne er da bare fantastiske

Anmeld

23. februar 2010

Loggidut

Astrid P skriver:

Jeg har et par gange her de sidste par dage haft sådan en underlig følelse... Lidt ligesom jeg havde helt i starten, da jeg lige var blevet mor: Følelsen af, at hende der den lille rent faktisk ER mit barn. At jeg er MOREN! Sådan en følelse af, at realiteterne pludselig går op for én... Jeg synes bare lige pludselig, at de bliver så store vores små unger! Smilla er godt nok ikke engang tæt på endnu, men der er flere af jeres unger der nærmest er blefri!!! Der snakkes, diskuteres og uddeles kærlighedserklæringer, ungerne ved hvad de vil, de er bevidst frække og jeg kunne blive ved og ved.
Smilla sagde til mig idag: "Du er så dejligt, mor. Jeg elsker dig!" Så sagde jeg: "Jeg elsker også dig, Smilla, og du er også dejlig!" Hvortil hun svarede: "Jeg er dejligt til dig, mor..." og gav mig et stort kys.

Smelt hjerte

ARRRRRK Asser...sådan et elskeindlæg skriver du bare ikke...

ja gu bliver de store...ved du hvad tid jeg virkelig følte ungerne var ved at blive store...no shit, det var faktisk i sommers da jeg lige kort var på et smugkig herinde...du havde droppet en video af Smilla hvor hun Rapper...skulle lige til at skyde på det var :hun får for lidt...men det var det ikke vel? ihvertfald smed du en video hvor hun gir den gas, og jeg tænkte bare, CHRIST, nu sker det, nu udvikler de sig vildt...jeg kan bare huske den tanke så meget efter den video...sært.

Men den kærlighedserklæring hun har givet dig i dag, er da bare perfekt! Sådan en vil jeg ozze ha!

og så er hun da bare gudeskøn med de smukkeste øjne!

og så lang hun er blevet...har ikke lige fuldt med i udviklingstråden, men har du smidt hendes længde ind der...for hun bliver da virkelig en langbenet dame...er det efter farmand mon?

Anmeld

23. februar 2010

heaven

Hvor er hun bare SINDSYG køn, det er da helt vildt...- sikke øjne, sikke et smil og sikke et hår - hun skal sgu nok få nogle drengehjerter til at banke hurtigere en lynet...

Jannie - og tillykke med erklæringen

Anmeld

24. februar 2010

..

Så bliver det ikke meget større!! Hvor er du heldig, her i huset er det Mikas der får alle de store kærlighedserklæringer - det kan højt blive til at mumlende elsker også dig mens hun er på vej hen for at lege eller noget..

Hun er da helt vildt smuk og de øjne der.. arhmen altså

Anmeld

24. februar 2010

Susan1978

årrhhhh Azzer...  arhmen altså..    du har så evig ret.

Jeg elsker også bare når børnene er i deres lune hjørne og man får masser af krammer og får at vide de elsker en.

Det er ord der aldrig har været brugt i mit barndomshjem og det skal der laves om på hos os. !  :-)

Anmeld

24. februar 2010

Tut

Du har sgu jordens smukkeste tøs!  

I får travlt med at holde fyrerne væk når hun bliver teenager.

Anmeld

24. februar 2010

Astrid P

Tak, damer... Jeg synes jo også hun er en lækker lille unge!

PS: Susan - hvor er det et godt sted at ændre på traditionerne, for kærlighedserklæringer er da bare noget af det man ikke kan få for meget af!

PPS: Loggi - det er "Ahr dér!" med MC Einar hun rapper, den lille møgunge! Det var i oktober, og nu kan hun så føje Ring of Fire og Mercedes Benz på listen over numre hun fyrer af i sin lille diva-mikrofon inde på værelset... Jow jow, man har vel lov at præge sine unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.