Astrid P skriver:
Jeg har et par gange her de sidste par dage haft sådan en underlig følelse... Lidt ligesom jeg havde helt i starten, da jeg lige var blevet mor: Følelsen af, at hende der den lille rent faktisk ER mit barn. At jeg er MOREN! Sådan en følelse af, at realiteterne pludselig går op for én... Jeg synes bare lige pludselig, at de bliver så store vores små unger! Smilla er godt nok ikke engang tæt på endnu, men der er flere af jeres unger der nærmest er blefri!!! Der snakkes, diskuteres og uddeles kærlighedserklæringer, ungerne ved hvad de vil, de er bevidst frække og jeg kunne blive ved og ved.
Smilla sagde til mig idag: "Du er så dejligt, mor. Jeg elsker dig!" Så sagde jeg: "Jeg elsker også dig, Smilla, og du er også dejlig!" Hvortil hun svarede: "Jeg er dejligt til dig, mor..." og gav mig et stort kys.
Smelt hjerte 
ARRRRRK Asser...sådan et elskeindlæg skriver du bare ikke...
ja gu bliver de store...ved du hvad tid jeg virkelig følte ungerne var ved at blive store...no shit, det var faktisk i sommers da jeg lige kort var på et smugkig herinde...du havde droppet en video af Smilla hvor hun Rapper...skulle lige til at skyde på det var :hun får for lidt...men det var det ikke vel? ihvertfald smed du en video hvor hun gir den gas, og jeg tænkte bare, CHRIST, nu sker det, nu udvikler de sig vildt...jeg kan bare huske den tanke så meget efter den video...sært.
Men den kærlighedserklæring hun har givet dig i dag, er da bare perfekt! Sådan en vil jeg ozze ha!
og så er hun da bare gudeskøn med de smukkeste øjne!
og så lang hun er blevet...har ikke lige fuldt med i udviklingstråden, men har du smidt hendes længde ind der...for hun bliver da virkelig en langbenet dame...er det efter farmand mon?
Anmeld