Det er efterhånden sjældent jeg får skrevet herinde.. Tiden flyver afsted og vi knokler derud af.
Alle weekender uden undtagelse er bookede indtil midt maj måned.. Kan slet ikke overskue det lige i øjeblikket.
Fødselsdage, spinningsevents, venner på besøg, wellnessweekend, skolearrangementer, konfirmandweekend, katrines hospitalsbesøg, træningslejr på Mallorca, besøg på efterskolen, konfirmation, påskefrokoster, Allan skal opereres i skulderen osv..
Samtidig med at Allan har 2½ byggeprojekt, sit alm. tømrearbejde og timer som spinningsinstruktør. I denne uge har han 8 timer + forberedelse og omklædning. 
Nøj, hvor det holder hårdt. Det er dejligt ikke at skulle tænke på lommepenge til træningslejren i april, men nøj hvor det er sejt.
Samtidig er jeg blevet smidt ud i uddannelsen som LEAN-coach på arbejdet, så jeg er officielt 50/50 på henholdvis mit alm. arbejde og som LEAN-coach, uofficielt 35/65. Og jeg skal stadig varetage de fleste af de samme opgaver, som jeg har gjort tidligere. 
Mandag i egen afdeling, tirsdag og onsdag som coach, torsdag og fredag i egen afdeling. Bortset fra de uger hvor vi har event, hvor jeg er væk hele ugen og de møder, der bliver booket på andre dage.
Så nu har jeg 2 jobs i ét og 2 chefer. Det er godt nok noget af en prøvelse, når ham der er min daglige leder (ikke LEAN) kører laissez faire ledelse, hvilket vil sige at han er konfliktsky, uden evne til selv at tage beslutninger, skal lige høre alle medarbejdere før han tager en beslutning osv. Samtidig ændre han hele tiden på hans udmeldinger. Det kan virkelig være frustrerende. Så pt. er der ingen styr på hvad jeg gør, når jeg lige pludselig bliver indkaldt til LEAN-gruppemøde, når jeg er sat på til produktion i min afdeling. Eller i det hele taget styr på, hvordan jeg skal forholde mig til de opgaver, der hober sig op på mit skrivebord. 
Men jeg tror alle, der er startet nyt job kan give mig ret i at det tære på kræfterne at stå med noget nyt og krævende. Efter min første LEAN-event i fredags var jeg lige til hundene.. I 2 dage havde jeg drønet op og ned af trapper fra stue til 2-3 sal for at holde styr på medarbejdere, som deltog i en 5S-event. Der er bare ikke plads til at koncentrere sig om andet end det...
Så når mand eller børn ringer lyder man som en stresset hejre, der prøver at holde alle trådene samlet... I kraft af at jeg også skal holde styr på alle trådene hjemme.. Hyl, hvor er det hårdt!!!!!
Jeg holder fast i min spinning mandag og fredag, da det er den eneste fritid jeg har i øjeblikket og nøj, hvor er det dejligt at kunne komme ned og få kørt alt negativ energi ud af kroppen og få et bad, hvor hverken mand eller børn står og banker på døren fordi de skal tisse eller lige sige et eller andet... Så er det bare om at nyde det.
Glæder mig til om 14 dage, hvor vi har en friweekend med wellness..................... 
Og vi er ikke engang begyndt vores udendørs træning pga. vejret. Vil slet ikke tænke på, hvordan sommeren bliver.. Heldigvis har vi booket 14 dage i Italien til kun afslapning.