Tillykke til dejige Viktor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Mca<3

Kære lille Viktor , mor og far ,,    Tilykke med den første fødselsdag ,, håber i får en god dag  

Knus Alexander og Tanja ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

MoarViborg

Den hopper jeg med på

TILLYKKE! 1 år - det er bare så stort

Anmeld

23. februar 2010

Misjelle

Jeg følger lige trop ... stort tillykke med dagen, håber at alt gik godt til kontrollen og at du er blevet fejret med massere af hygge og gaver

Michelle

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

Ihh smukke Viktor stort tillykke med dagen. håber du har haft en rigtig fantastisk dag men masse af hygge :)

Kæmpe kram til jer.

Anmeld

23. februar 2010

Muffinmus

Ja, stort tillykke med dagen

Håber i har nydt solens varme dejlige stråler og alle gaverne

Anmeld

23. februar 2010

Mira0911

Stort tillykke med fødselsdagen Viktor... Håber du har haft en fantastisk dag...

Anmeld

23. februar 2010

Moar'en

Tusind tak allesammen

Viktor har haft en go' dag tror jeg . Vi var jo til kontrol og det gik bare kanon. Hans iltmætning lå på ca 93, hvilket er meget højt for Viktor da han bare ikke må ligge under 75. De var så tilfredse med han at de ikke vil se ham før om 1 helt år. Det er vildt mærkeligt, der er højest gået 3 mdr mellem vores sygehus besøg og nu et helt år . Vi har ikke rigtig holdt noget, men hele familien kommer på lørdag til boller, kage og hotdogs, så det bliver rigtig hyggeligt. I får lige et par billeder, ikke fordi i har spurgt efter dem, men fordi jeg ikke kan lade væe med at vise billeder af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kære søde Viktor

Et STORT tillykke med fødselsdagen i går. Det lyder som om, at du havde en rigtig deljig dag og hvor er det bare fantastisk, at du ikke skal på hospitalet før om 1 år - skøn fødselsdagsgave.

Knus fra

Katja og Lina   

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Tusind tak allesammen

Viktor har haft en go' dag tror jeg . Vi var jo til kontrol og det gik bare kanon. Hans iltmætning lå på ca 93, hvilket er meget højt for Viktor da han bare ikke må ligge under 75. De var så tilfredse med han at de ikke vil se ham før om 1 helt år. Det er vildt mærkeligt, der er højest gået 3 mdr mellem vores sygehus besøg og nu et helt år . Vi har ikke rigtig holdt noget, men hele familien kommer på lørdag til boller, kage og hotdogs, så det bliver rigtig hyggeligt. I får lige et par billeder, ikke fordi i har spurgt efter dem, men fordi jeg ikke kan lade væe med at vise billeder af ham

EJ HVOR ER HAN ALTSÅ BARE LÆKKER 

Man kan da næsten ikke se hans ar mere kan man? synes ikke jeg kan se det?

Hvor er det da bare en fed fødselsdags gave at få et 1 det jo fantastisk det er jo bare super. du har altså os bare en sej stærk dreng :)

Og selvfølgelig vil vi se billeder. 

Kæmpe kram til jer. 

Anmeld

24. februar 2010

Moar'en

DianaMoar skriver:

EJ HVOR ER HAN ALTSÅ BARE LÆKKER 

Man kan da næsten ikke se hans ar mere kan man? synes ikke jeg kan se det?

Hvor er det da bare en fed fødselsdags gave at få et 1 det jo fantastisk det er jo bare super. du har altså os bare en sej stærk dreng

Og selvfølgelig vil vi se billeder. 

Kæmpe kram til jer. 

Ja så fik mor og far her os lige en gave jo.

Man kan stadig se hans ar, men det er bare så flot og blevet meget mere usynlig, smider lige et billed ind så du bedre kan se.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.