Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære lille Viktor , mor og far ,, Tilykke med den første fødselsdag ,, håber i får en god dag
Knus Alexander og Tanja ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den hopper jeg med på
TILLYKKE! 1 år - det er bare så stort
Ihh smukke Viktor stort tillykke med dagen. håber du har haft en rigtig fantastisk dag men masse af hygge :)
Kæmpe kram til jer.
Ja, stort tillykke med dagen
Håber i har nydt solens varme dejlige stråler og alle gaverne
Stort tillykke med fødselsdagen Viktor... Håber du har haft en fantastisk dag...
Tusind tak allesammen
Viktor har haft en go' dag tror jeg . Vi var jo til kontrol og det gik bare kanon. Hans iltmætning lå på ca 93, hvilket er meget højt for Viktor da han bare ikke må ligge under 75. De var så tilfredse med han at de ikke vil se ham før om 1 helt år. Det er vildt mærkeligt, der er højest gået 3 mdr mellem vores sygehus besøg og nu et helt år . Vi har ikke rigtig holdt noget, men hele familien kommer på lørdag til boller, kage og hotdogs, så det bliver rigtig hyggeligt. I får lige et par billeder, ikke fordi i har spurgt efter dem, men fordi jeg ikke kan lade væe med at vise billeder af ham
Kære søde Viktor
Et STORT tillykke med fødselsdagen i går. Det lyder som om, at du havde en rigtig deljig dag og hvor er det bare fantastisk, at du ikke skal på hospitalet før om 1 år - skøn fødselsdagsgave.
Knus fra
Katja og Lina
Moar'en skriver: Tusind tak allesammen Viktor har haft en go' dag tror jeg . Vi var jo til kontrol og det gik bare kanon. Hans iltmætning lå på ca 93, hvilket er meget højt for Viktor da han bare ikke må ligge under 75. De var så tilfredse med han at de ikke vil se ham før om 1 helt år. Det er vildt mærkeligt, der er højest gået 3 mdr mellem vores sygehus besøg og nu et helt år . Vi har ikke rigtig holdt noget, men hele familien kommer på lørdag til boller, kage og hotdogs, så det bliver rigtig hyggeligt. I får lige et par billeder, ikke fordi i har spurgt efter dem, men fordi jeg ikke kan lade væe med at vise billeder af ham
EJ HVOR ER HAN ALTSÅ BARE LÆKKER
Man kan da næsten ikke se hans ar mere kan man? synes ikke jeg kan se det?
Hvor er det da bare en fed fødselsdags gave at få et 1 det jo fantastisk det er jo bare super. du har altså os bare en sej stærk dreng :)
Og selvfølgelig vil vi se billeder.
DianaMoar skriver: EJ HVOR ER HAN ALTSÅ BARE LÆKKER Man kan da næsten ikke se hans ar mere kan man? synes ikke jeg kan se det? Hvor er det da bare en fed fødselsdags gave at få et 1 det jo fantastisk det er jo bare super. du har altså os bare en sej stærk dreng Og selvfølgelig vil vi se billeder. Kæmpe kram til jer.
Hvor er det da bare en fed fødselsdags gave at få et 1 det jo fantastisk det er jo bare super. du har altså os bare en sej stærk dreng
Ja så fik mor og far her os lige en gave jo.
Man kan stadig se hans ar, men det er bare så flot og blevet meget mere usynlig, smider lige et billed ind så du bedre kan se.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128