Tuuusind tak for hilsnerne alle søde tøsepiger! 
Og tak for billedet, Marie. Det var en god kage!
Og Hynis, du havde da ønsket mig tillykke på fjæset så utroligt tidligt på morgenen i går, at du næppe kan beskyldes for at komme med forsinkede lykønskninger. 
Nå, husbonds overraskelse: Han lavede lækker aftensmad og dessert og bagefter blev vi sendt i kælderen, mens han ordnede noget. NM løb lidt frem og tilbage og afslørede lidt ved at storme ned ad trappen vild i blikket og råbe "OBSEPOPSER!" 
Da jeg kom op, havde han lavet videobutik i vores stue med slikbutik og 3 forskellige film, jeg kunne leje. Det gjorde vi meget en overgang i Ebeltoft- længe siden og jeg har savnet det - hvor vi lagde alt vores guf-stash frem, skiftedes til at handle og gik på videolejning i vores egen filmsamling. Det skyldtes, at der ikke var nogen filmudlejning nogetsteds i byen, så vi var nødt til at lave den selv, eftersom det nu engang ER noget ganske andet at leje film end at se sine egne eller dem i flimmeren. Men det var virkeligt hyggeligt. 
Han havde købt 5 æsker Rocher kugler, da de var på tilbud i Pilkaen for et stykke tid siden og puttet dem alle sammen i en stor glasskål, så det lignede den reklame, hvor tjeneren går rundt med et bjerg af kugler på et serveringsfad og jeg altid plejer at sidde og drømme om at have så mange af dem på en gang...
2 poser slik, 2 poser chips og cola var der også i butikken.
Så lagde min mor NM i seng og vi så Se min kjole og spiste kugler. Kl. 22.30 var jeg helt og aldeles overtræt, gik i seng sov to timer og blev så vækket af feberramt datter. Sov så 1 time mere og blev så vækket af sulten søn. Og i dag er vi alle sammen mere eller mindre syge.
Men det var en hyggeligt aften, så længe den varede. 
Knus Birgitte
Anmeld