Birgittemarie Tillykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Kaufie

Stort tillykke med dagen - håber du har haft en rigtig god dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Astrid P

Smukkeste BM
Stort tillykke med fødselsdagen. Sikke solen har skinnet her på Fyn, det er jo lige til at blive i forårshumør af... Du må have opført dig eksemplarisk!
Håber du har haft en fantastisk dag med dine kære.
Mange kys og knus fra Astrid

Anmeld

23. februar 2010

Nadi

1000 mange gange TILLYKKE med fødsesldagen sødeste BM

Det lyder da til at du har fået den bedste dag, og spændende med en overraskelse fra husbonden -det glæder vi os til at høre mere om

Anmeld

23. februar 2010

Lene76

Tillykke med dagen, håber du har haft en super dejlig dag....

Knus Lene

Anmeld

23. februar 2010

Helle30

Kære søde BM.

Jeg sender dig lige en kæmpe og et stort tillykke med dagen i dag. Håber solen har skinnet på dig, og glæder mig meget til at høre om din aften.

Fra Helle

Anmeld

24. februar 2010

Hyner

Smider lige et forsinket tillykke med dagen i går..

Glæder mig til at høre om din overraskelse.....

Knus Henriette -elsker overraskelser

Anmeld

24. februar 2010

birgittemarie

Tuuusind tak for hilsnerne alle søde tøsepiger!

Og tak for billedet, Marie. Det var en god kage! Og Hynis, du havde da ønsket mig tillykke på fjæset så utroligt tidligt på morgenen i går, at du næppe kan beskyldes for at komme med forsinkede lykønskninger.

Nå, husbonds overraskelse: Han lavede lækker aftensmad og dessert og bagefter blev vi sendt i kælderen, mens han ordnede noget. NM løb lidt frem og tilbage og afslørede lidt ved at storme ned ad trappen vild i blikket og råbe "OBSEPOPSER!"

Da jeg kom op, havde han lavet videobutik i vores stue med slikbutik og 3 forskellige film, jeg kunne leje. Det gjorde vi meget en overgang i Ebeltoft- længe siden og jeg har savnet det - hvor vi lagde alt vores guf-stash frem, skiftedes til at handle og gik på videolejning i vores egen filmsamling. Det skyldtes, at der ikke var nogen filmudlejning nogetsteds i byen, så vi var nødt til at lave den selv, eftersom det nu engang ER noget ganske andet at leje film end at se sine egne eller dem i flimmeren. Men det var virkeligt hyggeligt.

Han havde købt 5 æsker Rocher kugler, da de var på tilbud i Pilkaen for et stykke tid siden og puttet dem alle sammen i en stor glasskål, så det lignede den reklame, hvor tjeneren går rundt med et bjerg af kugler på et serveringsfad og jeg altid plejer at sidde og drømme om at have så mange af dem på en gang... 2 poser slik, 2 poser chips og cola var der også i butikken.

Så lagde min mor NM i seng og vi så Se min kjole og spiste kugler. Kl. 22.30 var jeg helt og aldeles overtræt, gik i seng sov to timer og blev så vækket af feberramt datter. Sov så 1 time mere og blev så vækket af sulten søn. Og i dag er vi alle sammen mere eller mindre syge.

Men det var en hyggeligt aften, så længe den varede.

Knus Birgitte

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

årrrrrh....BM altså, det er så dejlig en mand du har dig...

og hvorfor er den der billige form for glæde den bedste?'

det er den altså bare, den der lille ting man kan lave derhjemme for at gøre andre glade...

det lyder som en aften jeg kunne bruge...men der er sååååååå lang tid til min føds!

Har ungerne fået det lidt bedre i løbet af dagen?

PS/kigger IVFén med her vil jeg lige råbe: Der var den sgu den lagkage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.