Så har jeg været til kontrol på sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

BK

Og fik en forklaring på hvad der har var galt... 99% af snit fladen (fra keglesnittet) havde været ren, men den alleryderste del havde der siddet lidt der lignede celleforandringer... 

Hun lovede mig at det mindste der var nogen former for celleforandringer tilbage (uanset hvor lidt det var) så ville de lave et nyt Keglesnit., som blev en meget flad kegle, Men en meget bred kegle...

Havde Kai med mig inde i dag, og det var jeg meget glad for, for det gjorde helvedes ondt i dag, meget mere end sidste gang de lavede den undersøgelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Monica

Din stakkel... Godt at din mand var med.

Håber at du er ok...

Monica

Anmeld

23. februar 2010

BK

Monica skriver:

Din stakkel... Godt at din mand var med.

Håber at du er ok...

Monica

Altså bortset fra at jeg stadig godt kan mærke at jeg har et underliv så har jeg det helt okay... Det gør stadig lidt ondt...

Anmeld

23. februar 2010

Anja

Godt for dig at få afklaring, og godt at det "kun" var det

Anmeld

23. februar 2010

Muffinmus

Godt der er styr på det nu:-)

Men ret øv oplevelse og hader når det gør ondt og lægerne siger man bare skal slappe af

Anmeld

23. februar 2010

birgittemarie

Det lyder da meget godt, ikke? Jeg synes nu da, det kunne have været godt at vide for længe siden, at der ikke var nogen alarmerende grund til, at de ville lave keglesnittet om, så du ikke havde skullet gå omkring og bekymre dig helt så meget.

Hvornår får du besked på denne undersøgelse?

Knus Birgitte

Anmeld

23. februar 2010

Loggidut

hmmmm, det er vel i grunden lidt positivt oven i noget dårligt, eller hvordan skal jeg lige formulere mig...

Hvis jeg har forstået dit sidste indlæg rigtigt, så vidste du der var forandringer, og i det det kun er en lille del, tyder det vel på det er opdaget i en fornuftig tid?

uhhh oplys mig lige for jeg er så dum til det her!

jeg håber du er helt ok!

Anmeld

23. februar 2010

Marco2

Jamen er det ikke positivt?

Synes ikke det lyder som om det er så skræmmende, eller hvad?

Hvad skal der ske nu?

Håber det går bedre med understellet.

AG

Anmeld

23. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

hmmmm, det er vel i grunden lidt positivt oven i noget dårligt, eller hvordan skal jeg lige formulere mig...

Hvis jeg har forstået dit sidste indlæg rigtigt, så vidste du der var forandringer, og i det det kun er en lille del, tyder det vel på det er opdaget i en fornuftig tid?

uhhh oplys mig lige for jeg er så dum til det her!

jeg håber du er helt ok!

Altså jeg er jo blevet opereret for celleforandringer, de er bare i tvivl om den lille/bitte smugle de kunne se på keglesnittet også er celleforandringer, netop fordi resten er snittet er fint...

Det der nu skal ske er at jeg skal gå og vente på svar, vil tro at der max går 3 uger før jeg ved noget nyt... Det vil sige om de har det hele eller ej...

Anmeld

23. februar 2010

BK

Marco2 skriver:

Jamen er det ikke positivt?

Synes ikke det lyder som om det er så skræmmende, eller hvad?

Hvad skal der ske nu?

Håber det går bedre med understellet.

AG

Jo det er ikke helt så slemt som lægen fik malet på væggen...

Og jo tak understellet har det fint igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.