Jeg er ny her på baby.dk. Det vil sige jeg har være medlem et stykke tid; men har holdt til andet steds og nu synes jeg stedet her virker mere interessant med en god stemning og tone :)
Jeg er 29 år og mor til 2 piger, Cecilie på 2½ og Karoline på 7 mdr. Er gift med Kim som er far til begge piger.
Mit mål er at tabe 7-10 kg; men tager et par kg af gangen, da det ellers bliver for surt. Inden min sidste graviditet nåede jeg at tabe 4 kg. vha Slankedoktor.dk, så min kostplan derfra følger jeg igen. Jeg nåede at starte kostomlægningen for 3 uger siden, det kørte super for mig 1 uges tid, så fik jeg en træls omgang roskilde-syge og på 2 uger tabte jeg 2,4 kg :'( En hård måde at tabe sig på..... Det tog 1½ uge at komme mig oven på den omgang sygdom og jeg synes det er HÅRDT at vende tilbage de sunde vaner igen.
Håber jeg derfor må være med her til at blive holdt i nakken og snakke med nogen når det hele er surt og sliktrangen banker på døren.... Har I gode fif og idéer så kom endelig med dem.
Har I en ugentlig vejedag, hvor I står til regnskab for hinanden er jeg selvfølgelig også med på den ;)
(H) Luise, der SÅ gerne vil være slank igen og af med maven :$
Anmeld