Magen til sure gamle kællinger "(%&%/(")"#!=%

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Kristina V

Ja det er satme hva der er på Koldings pladsanvisning...

De skulle tage at søge sig nogæe nye jobs istedet for at lade deres små ynkelige sure liv går ud over os andre.

Nu vil de sende min datter til vores nabodistrikt, som ligger 8 km fra hvor vi bor! De må sku da være gale i hovederne.. Der ligger 2 børnehaver i Lunderskov, og vi står nummer 3, men sutten på anvisningen siger bare: Det er lovligt jeg sender hende derud, så det kan du ikke brokke dig over!..  WHAT THE FU.... Jo jeg kan sku.

/Kristina - MEGET SUR!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Tynen

Det kan siges meget kort, da jeg sidder og ammer: Fåkking PA!

Kan godt forstå du både er sur og frustreret!

Anmeld

23. februar 2010

Anja

Ja, de er ofte nogle skrankepaver sådanne steder ! Det er surt, kan godt forstå du er sur over det.

Anmeld

23. februar 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Ja det er satme hva der er på Koldings pladsanvisning...

De skulle tage at søge sig nogæe nye jobs istedet for at lade deres små ynkelige sure liv går ud over os andre.

Nu vil de sende min datter til vores nabodistrikt, som ligger 8 km fra hvor vi bor! De må sku da være gale i hovederne.. Der ligger 2 børnehaver i Lunderskov, og vi står nummer 3, men sutten på anvisningen siger bare: Det er lovligt jeg sender hende derud, så det kan du ikke brokke dig over!..  WHAT THE FU.... Jo jeg kan sku.

/Kristina - MEGET SUR!!  

Jamen kan du så ik få lov til ha hende i Kolding indtil der er plads i Lunderskov?? Mon ik der er en plads i Lunderskov når hun blir 3?? Hun står da langt oppe på listen

Anmeld

23. februar 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Jamen kan du så ik få lov til ha hende i Kolding indtil der er plads i Lunderskov?? Mon ik der er en plads i Lunderskov når hun blir 3?? Hun står da langt oppe på listen

Hende sutten jeg snakkede med siger efter sommer..

Og det jeg bliver sur over, er at jeg ikke synes man kan være bekendt at rykke et barn så mange gange.. Personligt gider jeg jo ikk køre til Koldingi børnehave med hende når jeg jar barsel, og manden arbejder i Feld. Det er jo knap en time kørsel hver morgen og hver eftermiddag bare for mig..

Men hvis de virkelig mener de sender hende til Ksanderup, tager jeg den private i Hjarup som jeg heletiden har x finger for. Den eneste grund vi droppede den var fordi at vi synes hun skulle gå i hendes skoledistrikt..

Var ved jordmoder idag, og hun hr haft flere mødre som har brokket sig over hende som sidder med Lunderskov afd.. Har sagt til min mor at når hun går fordi hendes bord på kommunen skal hun spøtte i hendes kaffe..

Anmeld

23. februar 2010

Marco2

Kristina V skriver:

... Har sagt til min mor at når hun går fordi hendes bord på kommunen skal hun spøtte i hendes kaffe..

hahahahahahhaa 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.