vil sove uden amme-BH :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.148 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

vani10

Hej,

jeg er ikke vandt til sove med BH om natten... men nu hvor jeg ammer og mælken løber bliver jeg nød til sove med bh....

Jeg vil gerne høre jere andre om i har nogen gode ideèr eller hvad gør?? sover med ammebh eller uden???

hilsen

vanesa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Sara.

jeg sov med amme stropbluse fra h&m....

og nogle enkelte nætter tog jeg et håndklæde under mig som jeg så skiftede ud med et nyt engang i mellem fordi det irriterede mig så meget.....

Håber du finder ud af noget der virker for dig

Kh Sara

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

få fat i en god ammebh uden bøjler. det er mest behageligt, eller bare en virkelig stram top, sådan en der kun dækker brysterne - sloggi har nogle gode stræk-halløjer, og så læg evt. en stofble i. for du kommer nok til at gennemvæde det hele på trods af ammeindlæg

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Jeg sover med amme-BH, selvom jeg har ammet i snart 4 mdr. nu, og mælken ikke løber ud over alle breder. Min amme_BH er er af mikrofiber og uden bøjler og andre ubehageligheder, som måtte genere om natten.

Inden jeg begyndte at amme, sov jeg aldrig med BH, men nu synes jeg det er rarest mens jeg ammer. Jeg glæder mig dog til den dag jeg ikke ammer mere, og kan stoppe BH'en langt væk

K.h. Linda

Anmeld

23. februar 2010

Kløver

Vanessa10 skriver:

Hej,

jeg er ikke vandt til sove med BH om natten... men nu hvor jeg ammer og mælken løber bliver jeg nød til sove med bh....

Jeg vil gerne høre jere andre om i har nogen gode ideèr eller hvad gør?? sover med ammebh eller uden???

hilsen

vanesa

jeg fik et godt råd af en veninde, en almindelig top, den skal sidde lidt stramt ved brysterne, og så en almindelig stofble som er foldet sammen der ligger mellem bryster og top, sådan så man kan forestille sig at du får en aflang sammenfoldet ble, der sidder over brysterne og så toppen udover, ved ik om ejg fikd et forklaret godt nok men det skulle være langt mere behageligt og også ta de dage hvor det kan løbe meget

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

Jeg havde nogen rigtig dejlige amme BHer de var uden bøjle i noget blødt stof man kan næsten ikke mærke man har dem på, det er faktisk købt i koisken (staves) under børneafdelingen på herning sygehus. Jeg bruger dem faktisk stadig når jeg bare skal have en slappe dag så det bare dejlige at have på! For ellers bare at ligge på et håndklæde det gjorde jeg os en gang i mellem.

Anmeld

23. februar 2010

Alína Hólm

et håndklæde under dig om natten? hvis der ik kommer meget mælk.

Anmeld

23. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg ligger også med et håndklæde, jeg er ikke så vild med at have bh på når jeg skal sove, men et håndklæde fungere fint her..

Anmeld

23. februar 2010

Corn

Jeg plejer også at sove uden bh, men havde en gammel træningsbh der var noget slap i elastikken. Den brugte jeg om natten med en stofble i... Det virkede rigtig godt, og var ikke strammere end at jeg kunne krænge "spiseorganet" ud under elastikken....

Anmeld

24. februar 2010

DK

Kirstines far var tømrer så han havde et hav af arbejds t-shirts. Dem sov jeg i, og skiftede så hvis jeg vågnede og de var helt våde.  Heldigvis er det kun i starten at der løøber mælk ud. Når der er gået et par mdr. er man mere rettet ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.