Sådan!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Annette

Jeg har jo søgt job i et lægehus i Klokkerholm, ikke langt fra hvor jeg bor.
jeg var til samtale d. 11 februar og ville så få svar onsdagen efter, da de også skulle ha nogen til samtale om mandagen..

Om onsdagen gik jeg og ventede og ventede, der blev ikke ringet..
Kl. 18 ringede jeg selv til lægen for at få at vide han sørme ikke lige kunne gi mig svar før om fredagen, da hende de havde valgt som deres nr.1 havde et andet jjob på hånden.. Fint jeg venter...
Om fredagen ringer han så og fortæller mig at det først er mandag, jeg kan få svar, da nr.1 ikke kunne sige noget før.. Han spørge mig hvordan jeg har det med det og jeg fortæller at jeg synes det er trælst, men der er jo ikke så meget jeg kan gøre andet end håbe på hun tager det andet job..
Han vil ringe mandag mellem 17 - 17.30..
Jeg går og venter, håber og ber her sidst på eftermiddagen..
kl. 17.25 ringer han så og siger.. Annette øøøh ( jeg tænker nå det fik jeg ikke) hvis du har lyst vil vi gerne tilbyde dig jobbet fra 1 April
SÅDAN.. Tålmodigheden belv belønnet på bedste vis

Så fra April har jeg fast 37 timers job Det glæder jeg mig til, selvom jeg er rigtig glad for at arbejde sammen med den læge jeg arbejder sammen med nu. Men regionen ved ikke hvad der skal ske derovre og jeg har kun kontrakt til og med marts, så det kan ikke være bedre

Knus fra en MEGET glad Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Muslingen

Det lyder bare rigtig godt. Stort tillykke med det.

Kh Fie

Anmeld

23. februar 2010

lene

tillykke med jobbet

Anmeld

23. februar 2010

Susan1978

Ei hvor fedt...

Stort tillykke. :-)

Anmeld

23. februar 2010

Tina Andersen

FEDT tillykke med gyseren egentlig utroligt hvad man finder sig i men godt at de valgte rigtigt

Anmeld

23. februar 2010

Annette

Taark alle sammen

Tina ja det var knageme en gyser og jeg havde bestemt mig for at, hvis han sagde jeg ikke havde fået det, så ville jeg sige til ham at det bare ikke var en måde at ansætte folk på.. Men det blev heldigvis ikke nødvendigt, hahaha

Knus Annette

Anmeld

23. februar 2010

Carina78

Ej, hvor er det fedt Annette!!!!! TILLYKKE   Så flasker det hele sig

Anmeld

24. februar 2010

Annette

Taark Carina, ja det gør knageme
Det blir noget af en omvæltning, når der er 2600 patienter og vi har 550 her
Men det skal nok gå, springer i hbert fald på det med krum hals

Knus Annette

Anmeld

25. februar 2010

holbøll

Ej, hvor fedt. Det var noget af en lang gyser du skulle igennem, men en god afslutning. Tilykke med det. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.