Sexologen Joan Ørting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

UngMor83

Er jeg den eneste der sys hun er fantastisk og "sluger hende råt"??

Har alle hendes bøger, og sys de er super gode og inspirerende. De har i hvert fald reddet nogle af vores døde perioder i vores sexliv. Og dem har der været nogle stykker af her de seneste år. Kan i hvert fald anbefale hendes bog der hedder Varm Weekend, hehe.

>> Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Honningblomst

Jeg synes hun er vildt lækker, fræk og sexet...men pisse træls at høre på..

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg synes hun er vildt lækker, fræk og sexet...men pisse træls at høre på..

Jep jep, sad og tænkte og kunne ikke omformulere det anderledes Men til den positive side.

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun har ingenting at have det i og hun siger alt, hvad der er almindelig sund fornuft.

Hun er blot god til at kommunikere, men hun har en sexologisk værdi og hendes uddannelse giver jeg ikke 5 flade ører for. Man kan ikke lære at give andre råd omkring deres sexualitet, ved at 'lege' at være der selv. Man får ikke følelserne af at prøve ting, som ikke er indeholdt i en selv. Det er virkelig ikke godt for folk der har problemer.

Men hun har medietække.

Anmeld

22. februar 2010

Vial

Enig med Zafir. Derudover synes jeg, at hun er en opblæst rødtop med et forkvaklet forhold til sex ctr kærlighed.

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Enig med Zafir. Derudover synes jeg, at hun er en opblæst rødtop med et forkvaklet forhold til sex ctr kærlighed.

Heeelt enig! (Jeg synes, at hun er dybt overflødig!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.