Jeg hedder Marianne og er mor til 2 små krudtugler Martin på 5 år og Laura på 2 år.
Jeg elsker at snakke/skrive og være sammen med børn og kan bruge laaange tid på at søge om alt fra baby til legesager 
Jeg har lige solgt min webshop elverbørn.dk så nu har jeg fået en masse fritid og vil bruge noget af den tid her.
Jeg arbejder som ledsager, jeg sørger for at handicappede kan have et socialt liv, jeg tager med i biografen, teater handler ind, lægebesøg, fys og en masse andet. Jeg har intet med personlig hygiegne eller rengøring det jeg laver er kun ud af huset aktiviteter.
Så er jeg også kontaktperson for unge mennesker der har lidt svært ved livet, men det kan også være forældre som måske ikke helt ved hvordan man giver sit lille barn opmærksomhed og kærlighed.
Jeg er også konsulent for et nyt børnetøjsmærke der hedder kools.dk, det er fedt børnetøj til billige penge. Så jeg holder homeparties og kører gerne ud fra Holstebro, som I nok kan læse keder jeg mig ikke 
Jeg har også en blog der hedder smaasensationer.blogspot.com der skriver jeg om alt muligt, især hvis jeg støder ind i noget billigt legetøj, man er vel skadet.
Jeg håber at jeg vil lærer en masse at kende herinde og håber måske også på at blive så gode venner med nogle at man kan mødes sådan rigtig 
Jeg er gift med en dejlig mand som er ved at uddanne sig til mejerist, vi har kendt hinanden i ca 6 år og vi har det fantastisk sammen.
Det var lidt om mig glæder mig til at skrive med en masse skønne mennesker 
Anmeld