Er du nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

sommersol

Jeg hedder Marianne og er mor til 2 små krudtugler Martin på 5 år og Laura på 2 år.

Jeg elsker at snakke/skrive og være sammen med børn og kan bruge laaange tid på at søge om alt fra baby til legesager

Jeg har lige solgt min webshop elverbørn.dk så nu har jeg fået en masse fritid og vil bruge noget af den tid her.

Jeg arbejder som ledsager, jeg sørger for at handicappede kan have et socialt liv, jeg tager med i biografen, teater handler ind, lægebesøg, fys og en masse andet. Jeg har intet med personlig hygiegne eller rengøring det jeg laver er kun ud af huset aktiviteter.

Så er jeg også kontaktperson for unge mennesker der har lidt svært ved livet, men det kan også være forældre som måske ikke helt ved hvordan man giver sit lille barn opmærksomhed og kærlighed.

Jeg er også konsulent for et nyt børnetøjsmærke der hedder kools.dk, det er fedt børnetøj til billige penge. Så jeg holder homeparties og kører gerne ud fra Holstebro, som I nok kan læse keder jeg mig ikke

Jeg har også en blog der hedder smaasensationer.blogspot.com der skriver jeg om alt muligt, især hvis jeg støder ind i noget billigt legetøj, man er vel skadet.

Jeg håber at jeg vil lærer en masse at kende herinde og håber måske også på at blive så gode venner med nogle at man kan mødes sådan rigtig

Jeg er gift med en dejlig mand som er ved at uddanne sig til mejerist, vi har kendt hinanden i ca 6 år og vi har det fantastisk sammen.

Det var lidt om mig glæder mig til at skrive med en masse skønne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var dejligt med en præsentation af dig. Velkommen til.

Anmeld

22. februar 2010

Koen.

hejsa og velkommen til denne fantastiske side