Er du nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

sommersol

Jeg hedder Marianne og er mor til 2 små krudtugler Martin på 5 år og Laura på 2 år.

Jeg elsker at snakke/skrive og være sammen med børn og kan bruge laaange tid på at søge om alt fra baby til legesager

Jeg har lige solgt min webshop elverbørn.dk så nu har jeg fået en masse fritid og vil bruge noget af den tid her.

Jeg arbejder som ledsager, jeg sørger for at handicappede kan have et socialt liv, jeg tager med i biografen, teater handler ind, lægebesøg, fys og en masse andet. Jeg har intet med personlig hygiegne eller rengøring det jeg laver er kun ud af huset aktiviteter.

Så er jeg også kontaktperson for unge mennesker der har lidt svært ved livet, men det kan også være forældre som måske ikke helt ved hvordan man giver sit lille barn opmærksomhed og kærlighed.

Jeg er også konsulent for et nyt børnetøjsmærke der hedder kools.dk, det er fedt børnetøj til billige penge. Så jeg holder homeparties og kører gerne ud fra Holstebro, som I nok kan læse keder jeg mig ikke

Jeg har også en blog der hedder smaasensationer.blogspot.com der skriver jeg om alt muligt, især hvis jeg støder ind i noget billigt legetøj, man er vel skadet.

Jeg håber at jeg vil lærer en masse at kende herinde og håber måske også på at blive så gode venner med nogle at man kan mødes sådan rigtig

Jeg er gift med en dejlig mand som er ved at uddanne sig til mejerist, vi har kendt hinanden i ca 6 år og vi har det fantastisk sammen.

Det var lidt om mig glæder mig til at skrive med en masse skønne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var dejligt med en præsentation af dig. Velkommen til.

Anmeld

22. februar 2010

Koen.

hejsa og velkommen til denne fantastiske side

lyder som om du har mange jern i ilden, og lyder som nogle virkelig interesante ting..

Tanja 32 + 2

Anmeld

22. februar 2010

Neki

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være herinde...

mvh Neki

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa - hold da ferie, du lyder som en person med gang i Glæder mig til at lære dig bedre at kende!

Mvh

Rosa

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

du lyder som en super aktiv person med mange spændende projekter.

jeg hedder Lone, er mor til 4 og bor i Aulum....så vi er næsten naboer

Anmeld

22. februar 2010

Pia.

sommersol skriver:

Jeg hedder Marianne og er mor til 2 små krudtugler Martin på 5 år og Laura på 2 år.

Jeg elsker at snakke/skrive og være sammen med børn og kan bruge laaange tid på at søge om alt fra baby til legesager

Jeg har lige solgt min webshop elverbørn.dk så nu har jeg fået en masse fritid og vil bruge noget af den tid her.

Jeg arbejder som ledsager, jeg sørger for at handicappede kan have et socialt liv, jeg tager med i biografen, teater handler ind, lægebesøg, fys og en masse andet. Jeg har intet med personlig hygiegne eller rengøring det jeg laver er kun ud af huset aktiviteter.

Så er jeg også kontaktperson for unge mennesker der har lidt svært ved livet, men det kan også være forældre som måske ikke helt ved hvordan man giver sit lille barn opmærksomhed og kærlighed.

Jeg er også konsulent for et nyt børnetøjsmærke der hedder kools.dk, det er fedt børnetøj til billige penge. Så jeg holder homeparties og kører gerne ud fra Holstebro, som I nok kan læse keder jeg mig ikke

Jeg har også en blog der hedder smaasensationer.blogspot.com der skriver jeg om alt muligt, især hvis jeg støder ind i noget billigt legetøj, man er vel skadet.

Jeg håber at jeg vil lærer en masse at kende herinde og håber måske også på at blive så gode venner med nogle at man kan mødes sådan rigtig

Jeg er gift med en dejlig mand som er ved at uddanne sig til mejerist, vi har kendt hinanden i ca 6 år og vi har det fantastisk sammen.

Det var lidt om mig glæder mig til at skrive med en masse skønne mennesker

Kære Marianne...

Velkommen til, siden her er helt fantastisk og jeg er sikker på du finder den rette plads her imellem en masse søde Piger..

Jeg kan lige kort fortælle om mig selv at jeg hedder Pia er 31 år og mor til Mikkel på 11 år Mille på 7 år og Mads på 4 år, jeg har brugt siden her inde, fra den startede op, og den vokser hastigt hver dag, med nye og spændende ting som bestemt ikke gør siden dårligere.

Jeg satte faktsik en lille reklame på den anden dag ang. Kools.dk - Fantastisk lækkert børnetøj og så kender jeg Pernille hvis søn (Sebastian) er model på den side, så jeg syntes jo det var på sin plads at smide lidt rekalme her inde og håber da nogen af pigerne er faldet for det skønne og lækre børnetøj der bliver solgt...

Igen velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

Knus fra Pia.

Anmeld

22. februar 2010

sommersol

Hvor er i søde allesammen, jeg glæder mig rigtig meget til at lærer jer alle at kende. Det er rigtigt jeg har krudt i røven som min mand siger  Der skal helst ske noget hele tiden, sådan er det med os der ikke kan sidde stille.

Lone: Hvis du bor i Aulum skal du da næsten komme forbi når jeg holder åbent hus, det kunne da være så hyggeligt  Men det kan du jo lige overveje....

Pia: Hvor skægt at du kender Pernille, ja verden er lille. Og det børnetøj er total lækkert, nu fik jeg lige plantet lidt reklame

Jeg glæder mig rigtig meget til at bruge en masse tide herinde og finde en masse inspiration...

Anmeld

22. februar 2010

Mor.sander

Velkommen til  Håber du bliver glad for er være her

Hedder Selina, mor til Simon på 7 år, Felicia på 11 år og bonus mor til Isabella på 5 år, bor på solskinsøen Bornholm.

Anmeld

3. marts 2010

Kruse90

hejsa
velkommen til siden
Håber du bliver glad for at være her
Her er i hvertfald rigtig dejlig og hyggelig .

Glæder mig til at høre mere om jer.

Knus Carina ; som er kæreste med jan, vi har prøvet på at lave baby siden april 09 for det snart lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.