Så kom dagen endeligt, Smilla har ventet og ventet på at hun skulle over og se sin børnehave.. Jeg har også været meget spændt, kan jeg nu lide dem og stedet og kan mine unger falde til derovre..
Vi begyndte nede i VS. Hende der tog imod os var mega sød men hun er desværre ikke på den stue hvor Mikas skal gå. Der var kun en dame som virkede sådan lidt..tja..mystisk..

- Nå men der er jo flere forskellige når der ikke er ferie og det er sikkert fint nok. Syntes det er en meget stor omvæltning når vi har været vant til dp og skulle til at bruge vs, det er bare så meget smartere og nemmere at de har fået plads i en integreret institution så de har hinanden på legepladsen og vi kan nøjes med at køre et sted hen. Syntes måske bare min lille dreng er for lille til at blive afleveret sådan et sted

Vi nævnte at Mikas under ingen omstændigheder må få rå gulerødder (det er en ting vi har) og det var fint, hun var tildels enig i at det ikke er en god ide men de giver altså de andre børn det

Begefter gik vi op i Smillas bh, Smilla elskede det med det samme.. Hende der viste os rundt var såmænd meget sød, sådan lidt gammel og lidt bestemt men ok. Ved den anden pædagog er super, kender hende lidt.. Hende der viste os rundt var meget forbløffet over at Smilla ikke må få gulerødder men skrev det da ned og respekterede det.. Tror helt sikkert at Smilla bliver glad for at være der men det bliver hårdt for hende, der er ikke nogen andre der sover til middag og det er bare en madras der bliver lagt ind på stuen og så kan hun ligge der mens de andre går ud og leger

- Smilla sover mindst 2 timer til middag hver dag og der er kun 1½ måned til hun begynder..
Nå, bare lige en opdatering herfra..
Anmeld