jeg vil også gerne være med :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Assi

Hej alle

Så kan jeg melde mig på banen. Jeg venter nr to og er i dag 6+5.

Jeg er desværre blevet sygemeldt pga kraftig kvalme det meste af døgnet - det er så hårdt og jeg prøver at tage en time af gangen for ikke at miste modet.

Glæder mig til at følges med jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Christina31

Stort tillykke. Det bliver rigtig spændende at følges ad.

Jeg venter barn nr. 3 og er i dag 6+6.

Kender godt alt til det med kvalme, da det har præget mine graviditeter i stor stil.

Denne her gang er jeg mest ramt af kvalme om natten, så jeg får virkelig ikke min søvn fortiden. Er nødt til at spise lidt hver 3. time for at holde den væreste kvalme væk. øv.

Men heldigvis går det som regel væk igen om nogle uger...

Anmeld

23. februar 2010

Assi

Christina28 skriver:

Kender godt alt til det med kvalme, da det har præget mine graviditeter i stor stil.

Denne her gang er jeg mest ramt af kvalme om natten, så jeg får virkelig ikke min søvn fortiden. Er nødt til at spise lidt hver 3. time for at holde den væreste kvalme væk. øv.

Åh hvor hårdt du ikke får din søvn pga kvalme - det er nedslidende! Især når du har 2 børn i forvejen.

Det er hårdt med den kvalme..jeg havde det lige så slemt med min første - men ja, heldigvis forsvandt det (den kraftige kvalme i hvert fald) omkring uge 14. Så jeg satser på at april bliver en god måned - så skal jeg bare igennem marts. Hvornår plejer det at blive bedre for dig? Har du prøvet akupunktur? Det er jeg i gang med - det hjalp lidt sidste gang.

Anmeld

23. februar 2010

Christina31

Assi skriver:

Åh hvor hårdt du ikke får din søvn pga kvalme - det er nedslidende! Især når du har 2 børn i forvejen.

Det er hårdt med den kvalme..jeg havde det lige så slemt med min første - men ja, heldigvis forsvandt det (den kraftige kvalme i hvert fald) omkring uge 14. Så jeg satser på at april bliver en god måned - så skal jeg bare igennem marts. Hvornår plejer det at blive bedre for dig? Har du prøvet akupunktur? Det er jeg i gang med - det hjalp lidt sidste gang.

Jeg har sovet så godt i nat, heldigvis kun med lidt kvalme i morges.

Ved de 2 første graviditeter, forsvandt kvalmen omkring uge 12-14. Det var virkelig nogle hårde uger med kvalme det meste af døgnet. Jeg kan læse, at du er hårdt ramt, jeg føler virkelig med dig.

Ved denne her graviditet har jeg også meget kvalme, men slet ikke på samme måde som med de 2 første - men det kan desværre stadigvæk nås... Min læge siger, at symptonerne kan blive svagere for hver gang, man er gravid. Jeg håber virkelig, at det også gælder for mig.

Jeg har ikke prøver akupunktur - men vil overveje det, hvis min kvalme forværres.

Ha' en god dag.

Anmeld

23. februar 2010

mybaby-girl

Christina28 skriver:

Hej, og stort tillykke

Jeg kan høre på det hele at jeg er glad for ikke at have kvalme lige nu (kan selvf altid nå at komme endnu) Men jeg har smerter i maven, føler mig oppustet hele dagen lang skal lige siges at jeg er førstegangs ...

Knus

Anmeld

23. februar 2010

Assi

mybaby-girl skriver:

Hej, og stort tillykke

Jeg kan høre på det hele at jeg er glad for ikke at have kvalme lige nu (kan selvf altid nå at komme endnu) Men jeg har smerter i maven, føler mig oppustet hele dagen lang skal lige siges at jeg er førstegangs ...

Knus

Tillykke til dig også hvor langt er du henne? Håber bestemt du slipper for kvalmen. Oppusthed og ubehag/smerter i maven følger desværre også med - og det kan være rigtig ubehageligt. Håber du får en let graviditet.

Anmeld

23. februar 2010

Assi

Christina28 skriver:

Jeg har sovet så godt i nat, heldigvis kun med lidt kvalme i morges.

Ved de 2 første graviditeter, forsvandt kvalmen omkring uge 12-14. Det var virkelig nogle hårde uger med kvalme det meste af døgnet. Jeg kan læse, at du er hårdt ramt, jeg føler virkelig med dig.

Ved denne her graviditet har jeg også meget kvalme, men slet ikke på samme måde som med de 2 første - men det kan desværre stadigvæk nås... Min læge siger, at symptonerne kan blive svagere for hver gang, man er gravid. Jeg håber virkelig, at det også gælder for mig.

Jeg har ikke prøver akupunktur - men vil overveje det, hvis min kvalme forværres.

Ha' en god dag.

Fedt med en god nat - håber du gentager succesen i nat!! Nu vil jeg prøve at få lidt fred for kvalmen - nemlig ved at gå i seng og prøve at sove - så må vi begge få fred i nat!

Astrid

Anmeld

24. februar 2010

Mama3

hej og velkommen og stort tillykke med bebs

øv med kvalmen håber ikke det kommer til at vare alt for længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.