indsamlingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Lone Jakobsen

om den hører til her ved jeg faktisk ikke.....men ellers må i lige flytte den.

jeg har netop meldt mig som indsamler for folkekirkens nødhjælp den 7 marts og har det rigtigt godt med det. jeg plejer at samle ind til kræftens bekæmpelse, men har ikke fået det gjort de sidste par år. så hvad siger i....er der nogen der er med på ideen?

det er 2 timer fra 10-12, det støtter et godt formål og man får en masse dejlig motion imens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Lone Jakobsen

op en tur

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

og liige en enkelt tur mere

Anmeld

28. februar 2010

Lone Jakobsen

sidste gang.....er der virkelig ikke andre end mig

Anmeld

28. februar 2010

@spire

Jeg synes deres reklamer er så nedladende og frastødende at jeg får lyst til ikke at hjælpe lige præcis dem! Ved godt det måske er forkert, men for fanden jeg synes det er ulækkert at køre sådan på folks dårlige samvittighed, så åbenlyst og latterligt...!

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

nutche skriver:

om den hører til her ved jeg faktisk ikke.....men ellers må i lige flytte den.

jeg har netop meldt mig som indsamler for folkekirkens nødhjælp den 7 marts og har det rigtigt godt med det. jeg plejer at samle ind til kræftens bekæmpelse, men har ikke fået det gjort de sidste par år. så hvad siger i....er der nogen der er med på ideen?

det er 2 timer fra 10-12, det støtter et godt formål og man får en masse dejlig motion imens

desværre ikke, ville gerne men kan ikke holde ud at gå rundt, pga mine ben/hofter, men synes det er fint du vil gøre det nu kan jeg heller ikke lige huske hvad de hjælper med, og ville nok personligt hellere støtte kræftens bekæmpelse som du siger du tidligere har gået for

Anmeld

28. februar 2010

Honningblomst

Ellers tak...men rigtig god tur..

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

@spire skriver:

Jeg synes deres reklamer er så nedladende og frastødende at jeg får lyst til ikke at hjælpe lige præcis dem! Ved godt det måske er forkert, men for fanden jeg synes det er ulækkert at køre sådan på folks dårlige samvittighed, så åbenlyst og latterligt...!

ja jeg har faktisk godt tænkt på det. plejer at samle ind til kræftens bekæmpelse.....men er bare ikke kommet afsted. så i år bliver det denne her.

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

Maja84 skriver:

desværre ikke, ville gerne men kan ikke holde ud at gå rundt, pga mine ben/hofter, men synes det er fint du vil gøre det nu kan jeg heller ikke lige huske hvad de hjælper med, og ville nok personligt hellere støtte kræftens bekæmpelse som du siger du tidligere har gået for

ja det er egentligt mærkeligt ikke.....kræft kan man bedre forholde sig til, end sultne og fattige i et fremmed land.....sådan har jeg det i hvert fald.

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Ellers tak...men rigtig god tur..

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.