Baby indkøb nordtyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.011 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Happy

Hej alle,

Er der nogen af Jer der kender nogen gode baby butikker i Nordtyskland? Skal afsted en uge på lørdag og det ville jo være fint at spare lidt penge på babyudstyr.

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Bom

Jeg kender kun en, og den ligger i süderlügum, den er rigtig billig, har været der nede en enkelt gang..

http://www.kidsnbaby.dk/

Anmeld

22. februar 2010

hiili

Jeg har fundet disse i Flensburg, har ikke selv været der. men har planer om at skulle besøge dem..

håber de kan bruges.. 

Babymarkt Schulte MP

Munketoft 10

24941 Flensburg

Tel: 0461 17820

Fax: 0461 17822

Email: babymarkt-flensburg@gmx.de

Homepage: www.babymarkt.de

BabyOne Fachmarkt für Baby- und Kleinkinderbedarf GmbH

Westerallee 153

24941 Flensburg

Tel: 0461 1683955

Fax: 0461 1683956

Email: flensburg@babyone.de

Homepage: www.babyone-online.de

Anmeld

23. februar 2010

Happy

Tak for hjælpen, det vil jeg se frem til:-)

Anmeld

23. februar 2010

Corn

Uhh det bliver vist en stor omkostning for mig at komme i svigermors sommerhus... Ligger lige ud til Flesnborg fjord, på den tyske side... Og hvor skal jeg dog gøre af alle de ting, hvis jeg både har mand og børn med

Anmeld

23. februar 2010

MariaJ

Vær opmærksom på hvis I køber babydyner/puder eller sengetøj at dette har andre størrelser end i Danmark. Tysk babysengetøj passer ikke sammen med danske dyner/puder og omvendt.

Maria, der har boet i Tyskland og som har givet fejlmatchet sengetøj i gave til sin nevø og senere måtte afsted igen for at købe en dyne der passede. (Voksensengetøj og voksenpuder passer i øvrigt heller ikke sammen i DK og Tyskland).

Anmeld

23. februar 2010

Corn

MariaJ skriver:

Vær opmærksom på hvis I køber babydyner/puder eller sengetøj at dette har andre størrelser end i Danmark. Tysk babysengetøj passer ikke sammen med danske dyner/puder og omvendt.

Maria, der har boet i Tyskland og som har givet fejlmatchet sengetøj i gave til sin nevø og senere måtte afsted igen for at købe en dyne der passede. (Voksensengetøj og voksenpuder passer i øvrigt heller ikke sammen i DK og Tyskland).

tak for den. ikke fordi det lige var den slags jeg ville gå efter, men jeg kunne sagtens have købt noget til gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.