Frække William

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

Doktor Doolittle

Jeg ved ikke hvor han har det fra, men vores lille William er en rigtig lille lummergøjs. Han elsker at komme ind i sengen til os og putte om morgenen. I morges var jeg faldet i søvn igen og vågnede ved at han lå helt tæt og ad mig og havde stukket sin ene lille hånd op under min bluse og sin tunge ind i min mund (?)(?)(?)
Er der nogen af jer, der oplever det samme (?)

Knus fra en kvinde med en lummer lille dreng :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2008

Heidimed lea

hæhæ frække dreng, nej må sige har ikke oplevet sådan med nogen af mine. men har jo noget med tungen ham William hihi. du må vist til at holde dig vågen om morgenen
knus Heidi;)

Anmeld

17. januar 2008

Løvepigen

:)):)) måtte lige grine lidt.. men nej har ikke oplevet noget lignende, herhjemme vågner jeg dog tit med en finger i næsen, eller ved at Vitus prøver at åbne mine øjne sådan hen bogstavelig talt.

Knus Julie

Anmeld

17. januar 2008

Doktor Doolittle

Det lyder da også frækt med en finger i næsen :P
Knus Tina

Anmeld

17. januar 2008

Hejren

:)) Hvor er han sjov... Kender også kun det med en finger laaaangt oppe i næsen(L)

Anmeld

20. januar 2008

rlyn

he he...han er da for sjov :) bandit...

Den med tungen har jeg ikke er faring med, men en finger oppe i næsen kan jeg snakke med om :P

Knus
Rikke

Anmeld

20. januar 2008

nilles

He he ja her er der også fingre på i næsen, ørene og munden...Victor putter også nogle gange sin hånd ned i kavalergangen...ved ikke om det bare er for at holde fasti blusen måske. (I dag da han sad og puttede hos mig, pegede han på barmen og sagde "pude" - så de kan åbenbart bruges til lidt af hvert hihi).
Victor kysser også stadig med helt åben mund...måske fik du bare et godt vådt nys?? :D

Anmeld

21. januar 2008

Doktor Doolittle

Ja er de ikke bare skønne alle vores unger :)) Det er da bare for hyggeligt i det hele taget, at de gerne vil være så tæt på os. Og jo måske fik jeg bare et stort vådt kys, dem er William rigtig gavmild med 8D
Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

Anja :)

:)) Hihi hvor jeg skrald grinte, da jeg læste dit indlæg, hvor er han altså bare for skøn ham William, og ja han har jo noget med den tunge :D

Det eneste jeg kender til, er ligesom de andre, en finger helt langt op i næsen :P, og så kan Clara også godt lide at stoppe sin hånd ned min bluse ind imellem, sjovt det har Emma altså aldrig gjort :D
Clara kysser også med åben mund, men er så småt begyndt at lægge an til en rigtig trutmund - det ser hylende skægt ud ;)

Knus fra Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.