Hold k**** hvor er jeg træt af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Anja

Nu har jeg sgu syge børn IGEN !

Har nu for 117 gang måtte ringe barnsyg

Helvede brød løs kl 22.30 da Esther for første gang kastede op, en time efter fulgte Elias. De har på skift kastet op hele natten, det er bare SÅ synd og SÅ klamt med sengetøj fyldt med opkast.

Lægen siger mavevirus. Men da Esther de sidst 2 mdr har været konstant syg laver han lige et tjek på hende på torsdag. Der har manden heldigvis fri så jeg kan passe mit job.

Nu gælder det så bare om at holde dem fra vådt og tørt, for alt kommer op igen

Anja  - der har ondt af sig selv  - og sine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Monica

Jeg har også Gustav hjemme IGEN pga sygdom... HAn har feber og hoster som en stor ryger... Det er 14 dage siden han også havde et par syge dage... Jeg er jo på arsel, så det er ikke så slemt, men vil da hellere ha at han holder fridage end sygedage... Og da de skulle holde fastelavn i legestuen idag, så er det bare så ærgeligt. Han havde glædet sig til at skulle være Spiderman....

Moni - der er hjemme med 2 børn og har hold i ryggen...

Anmeld

22. februar 2010

Mikkelmusen

Her holder Filuca ferie. Og så er Fiona syg for første gang sådan rigtigt... Og sove er der sgu ingen der kommer til. Hvis Fiona endelig sover, så skaber Filuca sig eller råber og hopper rundt i seng, sofa osv.

Christina - mega udmattet.

Anmeld

22. februar 2010

Millebasse

Æv, hvor er det træls for jer at i skal bøvle så meget med det sygdom..

Sender dig lige et kæmpe

Anmeld

22. februar 2010

Hyner

Kan jeg dælme godt forstå du er...

Man bliver så frustreret af det skidt... Især hvis man selv tager sygedagene hver gang...

God bedring med dem....

Anmeld

22. februar 2010

Lise

Øv, hvor lyder detr træls, Anja!

Håber de snart får det godt igen, så i kan være glade og raske og du kan komme på arbejde..

Anmeld

22. februar 2010

Lene76

Måtte osse ta en barnsyg dag idag..... da viktor har døjet med at få vejret den sidste uge, har så fået en spacer af lægen og den hjælper.

Det hele er startet med at hans ene dræn er faldet ud og det andet er på vej...... så tror lige jeg ska ha fat i ørelægen idag.

Go bedring til alle de små syge pus rundt omkring.

Knus fra Lene og Viktor

Anmeld

22. februar 2010

Anja

Sikke mange, der har syge unger disse dage  - god bedring til alle.

Lige nu er der ro. Esther sover og Elias ser tegnefilm. Han har ikke kastet op den sidste time, så det er fremskridt

Anmeld

22. februar 2010

birgittemarie

Øv, hvor må det være hårdt! Rigtig god bedring til de små stakler.

Knus Birgitte med en baby, der bliver ved med at være lidt snottet og lige har blæst en bugger på størrelse med en ært ud af næbet...

Anmeld

22. februar 2010

ivfmarie

Uhh, det lyder trælst - for jer alle, både syge børn, og deres udmattede forældre!

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.