Nogle madammer på linien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Munder

Sidder her ogn keder mig lidt....husbond har en for længst aftalt "date" med en kammerat og musen sover feberen væk, og der er absolut intet i fjerneren.

Underhold mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Munder

hmmm....nå ikke! Mon man kunne hive manden væk fra "computerdaten" til lidt søndagshygge...

Anmeld

21. februar 2010

Stumpen

har lige set livvagterne og hvem dukker op?? min fætter  Altid noget man kan se ham på skærmen, når man ikke ser ham i virkeligheden...

Ellers er jeg bare træt og overvejer at gå i seng...

Haft en go weekend?

Anmeld

22. februar 2010

Munder

Synes weekenden har været hård, med en syg Andrea.

Nu sidder jeg på job, og prøver at trylle noget pasning til hende

Anmeld

22. februar 2010

Stumpen

Ja det er ikke lige til at få ungerne passet... Men håber da at det lykkes for dig..

Anmeld

22. februar 2010

Munder

Næsten I dag er hun hos farmor. I morgen skal hun til mormor, og så skal jeg bare trylle resten af ugen....

Anmeld

22. februar 2010

Stumpen

Er der slet ingen tegn på bedring?

Anmeld

22. februar 2010

Munder

Ikke rigtig. Hun har ikke feber mere, men er slatten og hoster helt vildt meget. Vi har været til lægen 2 gange for at få lyttet på lungerne, men der er ikke noget.

Nu har vi besluttet at holde hende hjemme hele denne uge, for at give hende en chance for at komme ovenpå.....det er bare ikke helt nemt at få kabalen til at gå op.

Anmeld

22. februar 2010

Stumpen

Kan bedsterne er hjælpe lidt mere?

Anmeld

22. februar 2010

Munder

Desværre ikke, de har jo også deres arbejde at passe....hmmm må vist ind og tale med chefen om at tage et par fridage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.