Hjælp til inspiration til dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Tut

Hej,

Vi har et vennepar som vi tit ses med og aftalen er at dem som kommer til de andre har dessert med.

Nu skal vi til dem på lørdag, så vi skal have dessert med. Men jeg synes jeg er helt tabt for ideer.

Så kom med jeres ideer!

Krav:
- Nemt og hurtigt at lave
- Skal kunne klare en køretur på 30 min
- Børn skal kunne lide det (noah på 2½ og deres søn på 3)

Glæder mig til at se hvad i har af idéer

Knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

BK

Jeg er ude og tænke noget mussé, eller noget fromage... det ville kunne klare sådan en køre tur...

Anmeld

21. februar 2010

heaven

frugtsalat/abemad med lidt lækker chokoladestykker i

pandekager (lunes lidt i værternes ovn) med marmelade, sukker, dr oetker dessertsause på tube (der er karamel, chokolade i hvert fald, ved jeg) - hvis i vil have is i, kan man måske bede værterne købe det forlos, og stikke dem 20 kr eller hvad det har kostet?? det synes jeg sagtens man kan når det er et par i ses tit med

Jannie

Anmeld

21. februar 2010

Kaufie

TUC-kiks kage med is og evt bær...... Har opskriften hvis det er.

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

aj jeg var ellers i en stegt banan...med is, og hele svineriet...men så læste jeg lige der kom en køretur oven i...

det er ellers mums!

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

Ei ja frugtsalat m flødeskum, shokoladestykker og evt hakket nødder. Mums.
Du kan også lave en lækker shokoladekage/brownie også med frisk frugt til, som du lige skærer ud hos vennerne. Der kunne være lidt vaniljeis til. Kan godt holde til en køretur på 30 min. Hmm jeg ku blive ved. Du kan også servere is og chokolade cigarer for børnene og så lave iskaffe til de voksne.

Anmeld

21. februar 2010

Louise mortil4

ejj sikke da en tråd at lave her en søndag aften ok lidt efter lukke tid også er der bare ikke noget i huset øv øv, har måtte hente et par af ungernes ostehaps for at dulme den værste trang

Anmeld

22. februar 2010

Nadi

Mit forslag var også TUC-tærte, men med en let pisket flødeskum på toppen og frugter til.

Anmeld

22. februar 2010

Mikkelmusen

Har ingen ide, men vil gerne høre om den tuc kage?

Anmeld

22. februar 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Ei ja frugtsalat m flødeskum, shokoladestykker og evt hakket nødder. Mums.
Du kan også lave en lækker shokoladekage/brownie også med frisk frugt til, som du lige skærer ud hos vennerne. Der kunne være lidt vaniljeis til. Kan godt holde til en køretur på 30 min. Hmm jeg ku blive ved. Du kan også servere is og chokolade cigarer for børnene og så lave iskaffe til de voksne.

Min mor har tit lavet chokoladebrownies (med god mørk chokolade) med sådna noget lækkert tykt chokolade "glasur" ovenpå og så serveret Granatæble-"kerner" til. Det smager hammergodt

Eller hvad med den der tripple-chokolade-brownie-kage, jeg engang bagte til baby-komsammen hos Tynen - hvor du selvfølgelig ikke var med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.