Omvrandrende hængebugsvin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

hc=k

Hej alle piger.

Jeg er såå træt af min krop og ved ikke hvad jeg skal gøre.
Inden jeg blev gravid havde jeg lige tabt 26 kg og havde jo så en masse løs hud. Så blev jeg jo så gravid og fik endnu en stor mave, nu hænger skindet endnu mere.
Jeg synes det er meget svært med hvad jeg lige skal gøre ved den hængemave jeg har mig, jeg vejer stadig for meget, men jeg ved også bare at den jo ikke bliver mindre ved at jeg taber mig.

Nogle forslag til hvad jeg skal gøre??
Vi har snakket om plastikopration for at få fjernet det jeg ikke kan komme af med. Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

ønskebørn74

hc=k skriver:

Hej alle piger.

Inden jeg blev gravid havde jeg lige tabt 26 kg og havde jo så en masse løs hud. Så blev jeg jo så gravid og fik endnu en stor mave, nu hænger skindet endnu mere.
Jeg synes det er meget svært med hvad jeg lige skal gøre ved den hængemave jeg har mig, jeg vejer stadig for meget, men jeg ved også bare at den jo ikke bliver mindre ved at jeg taber mig.

Vi har snakket om plastikopration for at få fjernet det jeg ikke kan komme af med. Hvad synes i??

Skriv til Eva herinde, hun har fået det lavet...

Anmeld

21. februar 2010

Janep

hvis det hænger sådan rigtig meget er der vel ikk så mange andre muligheder end at lve med det eller en operation.

Jeg syndes at hvis man kan få det væk med træning er det sådan det ska gøres.

Ellers er en operation en god ide sys jeg.
Hvis man får det bedre med sig selv.

selv ville jeg kun tage det som allersidste løsning. tror faktisk jeg ville vælge at leve med min krop som den nu så ud. men sådan er vi jo forskellige og det kom nok os and på hvor slemt det så ud

Anmeld

21. februar 2010

Honningblomst

Hej..

Ja, jeg har fået fjernet mit hængehud, hadede den mave især fordi den ikke passede til resten, den var ødelgt og kan man få den lavet, hvorfor så ikke gøre det. Jeg havde ikke nogen videre smerter og var hurtig frisk igen og nu har jeg en super fin mave..

Jeg tror ikke på du kan træne den væk, så skal du ikke have flere børn, så er operation vidst eneste løsning...hvis ikke du kan eller vil leve med den som den er

Du kan få stort set det hele betalt gennem danmark eller også kan du gennem det off. der kan du dog ikke selv vælge hvem der skal lave den.

Der er to måder, en stor og en lille abdominalplastik, prøv at google det, der kommer meget frem og så er mylooks.dk et super sted...

Knus Eva...

Anmeld

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Hej..

Ja, jeg har fået fjernet mit hængehud, hadede den mave især fordi den ikke passede til resten, den var ødelgt og kan man få den lavet, hvorfor så ikke gøre det. Jeg havde ikke nogen videre smerter og var hurtig frisk igen og nu har jeg en super fin mave..

Jeg tror ikke på du kan træne den væk, så skal du ikke have flere børn, så er operation vidst eneste løsning...hvis ikke du kan eller vil leve med den som den er

Du kan få stort set det hele betalt gennem danmark eller også kan du gennem det off. der kan du dog ikke selv vælge hvem der skal lave den.

Der er to måder, en stor og en lille abdominalplastik, prøv at google det, der kommer meget frem og så er mylooks.dk et super sted...

Knus Eva...

Hvor slemt skal det være før man kan få det gennem det offentlige?

Anmeld

21. februar 2010

Honningblomst

Jeanne skriver:

Hvor slemt skal det være før man kan få det gennem det offentlige?

Det ved jeg faktisk ikke...men der skal være et overhæng og evt sådan at der dannes savmp og sår under...det er hvad jeg har kunne læse mig til inde på mylooks..

Anmeld

21. februar 2010

Kvindemin

hc=k skriver:

Hej alle piger.

Du skal helt sikkert ikke hører noget dårligt om plasticop. fra min side, er det dét du føler for, for at få det bedre med dig selv, har du fået de børn du skal have og hvad man ellers kunne sige. Hvorfor skulle du så ikke gøre det.

Se bare Eva, som har fået det så godt med sig selv

Stort knus, og pøj pøj med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.