(marts) Operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Så er det i morgen, at jeg skal have fjernet min cyste ved en kikkertoperation. Jeg skal allerede være på hospitalet kl. 6.45, da jeg er den første der kommer på "bordet". Jeg skal have en enkelt overnatning og kommer hjem tirsdag. Så er jeg sygemeldt de næste 2 uger.

Jeg har det ok - men er da lidt nervøs for, at komme i narkose. Det sætter da nogen tanker i gang, at man har 2 små dejlige børn.

Ha det dejligt.

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Så er det i morgen, at jeg skal have fjernet min cyste ved en kikkertoperation. Jeg skal allerede være på hospitalet kl. 6.45, da jeg er den første der kommer på "bordet". Jeg skal have en enkelt overnatning og kommer hjem tirsdag. Så er jeg sygemeldt de næste 2 uger.

Jeg har det ok - men er da lidt nervøs for, at komme i narkose. Det sætter da nogen tanker i gang, at man har 2 små dejlige børn.

Ha det dejligt.

Kærlig hilsen

Katja

Dejligt du får det overstået nu søde   Har du været i fuld narkose før ???  Jeg har og var også vildt nervøs   Det var bare sådan en fed oplevelse   Jeg vil aldrig være bange for det igen ,, Har også haft mine 2 store børn i fuld narkose , det var heller ikke sjovt  Men det gik jo absolut som det skulle   Nyd din ro og fred på hospitalet   Jeg krydser fingre   for du ikke bliver dårlig af narkosen ( BLEV JEG IKKE )  knus

Anmeld

21. februar 2010

Muffinmus

pøj pøj med det

Har selv været i narkose 1 gang før og det gik ret nemt

1....2 og godnat Martia...mærkeligt at vågne op igen og vide at man lige har sovet sig igennem sådan noget:-)

Anmeld

21. februar 2010

MoarViborg

Held og lykke med operationen! Er sikker på at det nok skal gå rigtig fint!

Jeg var i fuld narkose om aftenen efter Mayas fødsel pga. komplikationer efter kejsersnittet. Som Maria siger, var det mærkeligste ved oplevelsen det der med at man falder i søvn, og så vågner efter hvad der føles som få minutter! Jeg var noget påvirket af pludselig at skulle væk fra min lille nyfødte pige, og så havde jeg SINDSSYGT ondt, så jeg tudbrølede mens de bedøvede mig, og da jeg så vågnede efter narkosen, så tuede jeg da lystigt videre, for psykisk var jeg slet ikke med på at det "allerede" var overstået  Men narkosen var virkelig nem og problemfri! Så det håber jeg også din bliver!

Anmeld

23. februar 2010

Misjelle

Håber det er gået godt og alt er veloverstået nu

Kan sagtens forstå du er nervøs.. det at have børn sætter alting i et helt andet perspektiv ... jeg var for en del år siden ude for et trafik uheld og skulle rigtig mange operationer igennem, hvor jeg også kom i fuld narkose. Jeg har været rigtig glad for det og har ikke haft problemer overhovedet. Ved dog ikke om jeg ville have det anderledes idag

Anmeld

23. februar 2010

Mca<3

Håber du er ok oh har det godt

Anmeld

23. februar 2010

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Ha det dejligt.

Kærlig hilsen

Katja

Hov har slet ikke fået skrevet pøj pøj med det. Håber alt gik godt.

Anmeld

24. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så er jeg hjemme fra hospitalet igen - jeg fik lige en ekstra gratis overnatning.

Operationen gik fint og alt var som det skulle være. Det var ikke en "tvilling" som de troede, men en almindelig cyste. Jeg får svar på den om 2-3 uger.

Når man er blevet opereret i maven forventer man, at få ondt i maven. Men jeg fik mange smerter i siden og i min ene skulder. Dette kommer fra det luft de putter ind i maven. Jeg fik to smerteanfald mandag og 1 i går formiddags. Jeg har aldrig haft så ondt og det eneste som kunne tage det var morfin direkte ind i blodet. Det er værre end, at føde - det var så sindssygt. De sagde, at der var mange som blev ømme i skuldrene, men de havde aldrig oplevet en få så mange smerteranfald. Jeg blev også undersøgt indvendig og udvendig, da jeg måske kunne have noget væske stående i maven - det havde jeg heldigvis ikke. De fandt en sten i min galdeblærer, men efter blodprøver og besøg af endnu en læge fandt man ud af, at smerterne heller ikke kom derfra og at konklusionen var, at det var fra luften i maven efter operationen.

Men ellers har jeg det godt. Er træt og skal nok bruge det meste af dagen på, at sove og komme mig lidt mere. Jeg glæder mig til, at se børnene - dem har jeg ikke set siden mandag morgen.

Stort knus fra

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.