Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er jeg hjemme fra hospitalet igen - jeg fik lige en ekstra gratis overnatning.
Operationen gik fint og alt var som det skulle være. Det var ikke en "tvilling" som de troede, men en almindelig cyste. Jeg får svar på den om 2-3 uger.
Når man er blevet opereret i maven forventer man, at få ondt i maven. Men jeg fik mange smerter i siden og i min ene skulder. Dette kommer fra det luft de putter ind i maven. Jeg fik to smerteanfald mandag og 1 i går formiddags. Jeg har aldrig haft så ondt og det eneste som kunne tage det var morfin direkte ind i blodet. Det er værre end, at føde - det var så sindssygt. De sagde, at der var mange som blev ømme i skuldrene, men de havde aldrig oplevet en få så mange smerteranfald. Jeg blev også undersøgt indvendig og udvendig, da jeg måske kunne have noget væske stående i maven - det havde jeg heldigvis ikke. De fandt en sten i min galdeblærer, men efter blodprøver og besøg af endnu en læge fandt man ud af, at smerterne heller ikke kom derfra og at konklusionen var, at det var fra luften i maven efter operationen.
Men ellers har jeg det godt. Er træt og skal nok bruge det meste af dagen på, at sove og komme mig lidt mere. Jeg glæder mig til, at se børnene - dem har jeg ikke set siden mandag morgen.
Stort knus fra
Katja

Anmeld