Koteletter i fad ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.238 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Sulajma

Der er købt ind til koteletter i fad, men jeg mangler lidt inspiration ..

Hvordan laver I koteletter i fad? - er det med champion, løg, tomat, fløde ? Ja hvad putter I i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Koen.

Sulajma skriver:

Hvordan laver I koteletter i fad? - er det med champion, løg, tomat, fløde ? Ja hvad putter I i?

Har fundet denne opskrift, jeg havde tænkt mig at gå ud fra

Jeg laver det med de ting du har nævn, og smager super skønt

Anmeld

21. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi laver det både på din måde, og uden tomat, med lidt paprika og karry i fløden. Mums

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

Sulajma skriver:

Steg dem på panden. i et fad med dem, lidt paprika på en klat brun farin og lidt ketshup på også, øverst ligges der en citron skive. Og det er på hver kotellet det gøres. Ind i ovnen med dem indtil det ovenpå er smeltet.

Smager yummi

Anmeld

21. februar 2010

Mariekjellerup

Jeg putter de der bønner i på dåse som er lagret i tomat. mums det er bare godt.

Anmeld

21. februar 2010

Trolde_mor

Den vi laver herhjemme, er fra min mor, og har ikke mødt nogen der ik kan li' den endnu  Total yndlingsret hehe

Jeg kommer lige salt og peber på korteletterne og steger dem så 5 min. på hver side og kommer dem i et fad. Så steger jeg bacon på panden og kommer dem over korteletterne. Nu kommer jeg dåsetomat og fløde på panden (samme uden at skylle af) og krydre med paprika. Den skal koge op en gang og så blander jeg champignoner i sovsen, og kommer det over korteletterne.

Så skal den bare i ovnen ved 180 grader i 30-40 min. og så serveres det ellers med ris, salat og flutes... Mums

Anmeld

21. februar 2010

CamiRon

Du er nødt til at lave dem efter denne opskrift fra hjerteforeningen.dk. Det er absolut GUDDOMMELIGT!  Og så er det endda sundt!

http://www.hjerteforeningen.dk/index.php?pageid=27&rid=3815

God fornøjelse.

Anmeld

21. februar 2010

mor_sabina

mm det skal vi vist snart have igen. Jeg panerer dem og steger dem kort på hver side. Så kommer de i et fad.

! pakke bacon steges på panden med champignon, løg , syltet paprika og fløde smages til med salt og peber og så i ovnen. Og herhjemme tilsætter vi kulør for syns skyld

Anmeld

21. februar 2010

LotteN

vi putter nogen gange også cocktailpølser og bacon i....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.