(februar) Tillykke lille Linus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Diana...

Stort tillykke med dagen smukke Linus. sikke en god dag du har fødselsdag på.

Og sikke søde dig og Lucas har været solen skinner på en sky fri himmel og ikk som da vi blev født hvor det sneet men der ligger da sne ;)

Vi håber du får en fantastisk dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Mira0911

Et stort tillykke med fødselsdagen Linus...

Håber du får en fantastisk dag...

Anmeld

21. februar 2010

Moar'en

Stort tillykke Linus, Håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din dejlige familie.

Mange knus fra os

Anmeld

21. februar 2010

Misjelle

Tusind tak allesammen hvor er i søde

Linus er et år gammel det er jo helt ufatteligt ... Desværre ligger det lille pus med høj feber og sover nu. Jeg har måtte ringe rundt og aflyse hans fødselsdag i går. Det er bare så ærgeligt men heldigvis er han da ikke klar over at det er hans fødselsdag i dag Håber han er rask næste weekend, for ellers kan jeg ikke rigtig se hvornår vi skal holde føsdags fest

mange

Michelle der synes det er lidt mærkeligt ikke at fejre sin søns første fødselsdag

Anmeld

21. februar 2010

Diana...

Misjelle skriver:

Tusind tak allesammen hvor er i søde

Linus er et år gammel det er jo helt ufatteligt ... Desværre ligger det lille pus med høj feber og sover nu. Jeg har måtte ringe rundt og aflyse hans fødselsdag i går. Det er bare så ærgeligt men heldigvis er han da ikke klar over at det er hans fødselsdag i dag Håber han er rask næste weekend, for ellers kan jeg ikke rigtig se hvornår vi skal holde føsdags fest

mange

Michelle der synes det er lidt mærkeligt ikke at fejre sin søns første fødselsdag

Åhh nej det lille pus stakkels ham han har bare været så uheldig med det sygdom øv øv. håber han er rask til næste weekend.

Og jeg kan sgu godt føle dig i det jeg var så ked da vi havde 14 afbud men slet ikke holde den øv øv. jeg håber det kan lade sig gøre næste weekend. 

God bedring med ham.

Knus

Anmeld

21. februar 2010

Muffinmus

stort tillykke, godt nok øv han ikke rigtig kan fejre den, men det må han have til gode

Anmeld

21. februar 2010

Mca<3

Tilykke søde linus, mor og far   God bedring

Anmeld

21. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kære søde Linus

Du ønskes hjertelig tillykke med de 1 år  

Øv, at du er syg. Rigtig god bedring

Kærlig hilsen

Katja og Lina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.