Fitness...hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Loggidut

Kan det ikke lade sig gøre gå til fitness før man er 15 år?

jeg mener uden man har sin mor med sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Siber

Hvis det er en lokalforenings hold så kan man godt, men jeg ved sku ikke lige hvad aldersgrænsen er i et studio. Men jeg tror altså man skal være mindst 15, men jeg er ikke sikker

Knus Siber

Anmeld

21. februar 2010

Lulle25

Jeg træner i fitnessdk og der har der i hvert fald været hold til børn med vægtproblemer (også til dem under 15) De har spinnet og trænet lidt arme ryg og sådan med en instruktør. Det er dog længe siden jeg har set dem, men der er også 2 fitnessdk i Kolding så måske det bare er flyttet derop hvor jeg kun kommer når det andet har lukket? Skal jeg prøve og spørge i morgen? Kh Louise lige hjemvendt fra fitnessdk

Anmeld

21. februar 2010

BK

Sloggi prøv at læse her: Fitness.dk

Det er noget andgående Juniortræning som de kalder det...

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

tusind tak, og trold, det var nok lidt det link jeg ledte efter...og lulle, det må du meget gerne.

Håber knægten kan få lov at gå til træning uden mor her skal holde ham i hånden...han trænger til at få lov til at vise han selv kan!

Anmeld

22. februar 2010

Lulle25

Loggidut skriver:

tusind tak, og trold, det var nok lidt det link jeg ledte efter...og lulle, det må du meget gerne.

Håber knægten kan få lov at gå til træning uden mor her skal holde ham i hånden...han trænger til at få lov til at vise han selv kan!

Ej sorry nu glemte jeg det selvfølgelig. Spørger i morgen og nu har jeg skrevet det i mon tlf så jeg husker det.

Louise-stadig med ammehjerne

Anmeld

22. februar 2010

Loggidut

Lulle25 skriver:

Ej sorry nu glemte jeg det selvfølgelig. Spørger i morgen og nu har jeg skrevet det i mon tlf så jeg husker det.

Louise-stadig med ammehjerne

helt okay...jeg overlever...men husker du det, så får du sku kram!

Anmeld

23. februar 2010

Lulle25

Loggidut skriver:

helt okay...jeg overlever...men husker du det, så får du sku kram!

Så er jeg hjemvendt fra fitnessdk. Og tænk engang i dag huskede jeg sgu og spørge

Børn må ikke træne uden en voksen ( der også er medlem dernede) mm de træner på junior hold. Junior hold er der 2 gange i ugen her i Kolding men i det andet center som jeg sjældent kommer i, så ved ikke om det er i alle andre centre men det kan du nok tjekke på deres hjemmeside. Ham jeg talte med mente at prisen for børn var den samme som  for voksne, mm mor el far er medlem så er det halv pris. Kan du sikkert også lige tjekke på deres hjemmeside.

Men altså nej børn skal være i følge med voksne under træning undtagen de 2 dage i ugen der er junior hold. Så hvis du ikke selv vil med kan det være din nabo ell lign. kunne tage med ham?

Held og lykke Kram Louise

Anmeld

23. februar 2010

Loggidut

Tak for det Lulle, jammen så er du kommet frem til den samme konklution som jeg selv.

Men så vil jeg undersøge mulighederne for et junior hold, og det betyder i virkeligheden ikke noget med prisen, det der i den her sammenhæng er vigtig er morion, og så det at komme lidt vææk fra mors skørter...

så en voksen er udelukket...det er en del af en længere procces...den eneste voksen der helst skal følge ham, er den instruktør jeg forlanger skal være forbundet med hans træning...

men tusind tak for du gad.

men sig mig en gang, er du ikke vildt cornflækker, hvis du render i motionscenter hver dag....shit hvor jeg beundre dig

Anmeld

23. februar 2010

Lulle25

Loggidut skriver:

Tak for det Lulle, jammen så er du kommet frem til den samme konklution som jeg selv.

Men så vil jeg undersøge mulighederne for et junior hold, og det betyder i virkeligheden ikke noget med prisen, det der i den her sammenhæng er vigtig er morion, og så det at komme lidt vææk fra mors skørter...

så en voksen er udelukket...det er en del af en længere procces...den eneste voksen der helst skal følge ham, er den instruktør jeg forlanger skal være forbundet med hans træning...

men tusind tak for du gad.

men sig mig en gang, er du ikke vildt cornflækker, hvis du render i motionscenter hver dag....shit hvor jeg beundre dig

Jeg prøver da at holde mig i form, men synes nu ikke jeg er i mål endnu. jeg tror det har meget med vane at gøre, har jeg ikke været nede og træne en dag føler jeg det er længe siden jeg har trænet, så holder maks en dag fri i ugen hvis jeg overhovedet holder fri så i stedet for at være afhængig af smøger, er jeg afhængig af at træne

Knus håber du finder ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.