Så spammer jeg!! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

linemus

Jeg har vist ikke engang haft tid til at vise julebilleder, men synes nu også det er lidt for sent nu. Fastelavnsbillederne skal I dog se, og her er lidt flere af de nyeste.

1 & 2. Bedsteforældrene er kommet hjem fra ferie i Thailand, så alle gaverne skal prøves på én gang oven på nattøjet.

3 & 4. Børnene iklædt tykke maver. Ligesom mor. Nanna skraldgrinede over sin tykke mave.

5. Alle de fine fastelavnsris og glade børn.

6-10. Fastelavnsbørnene. Moren troede, hun skulle have to prinsesser, men nej, de ville være Spiderman og Superman. Signe har Sebastians gamle Spidermankostume på, mens Nanna har et Supermandsnatsæt påsyet stort logo og kappe, samt storebrors røde underbukser på (jeg følte mig vældig kreativ den aften). Sebastian er Ninja (der har lidt svært med at få luft med hætten på - derfor den lille næsetip).

11. I formiddags da vi havde vinket farvel til resten af fam. var Sebastian (i nattøj) og jeg lige ud og tage et par vinterbilleder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Astrid P

Hvor er det bare rockersejt at dine tøser ville være superhelte til fastelavn! Og sikke nogle dejlige billeder af dine lækre 3 guldklumper. De bliver bare mere og mere skønne som tiden går!

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

ha ha, hvor er e billeder bare fantastiske...og utroligt at tøserne er så meget in to superhelte!

Jeg elsker bare de der totale Sidney lee agtige billeder med bandanaer!

og så er med Spiderman, der lige står med armen i vejret og blære sig, loooool

de er bare så gode Line!

Anmeld

21. februar 2010

Siber

Fantastiske billeder Line

3 superhelte det er slet ikke så dårligt. Her hjemme har vi kun prinsesser og farmand er sikker på at de er blevet hjernevasket

Knus Siber

Anmeld

21. februar 2010

Anja

Skønne unger ! Og det er da vildt sejt, at pigerne ville være superhelte og ikke prinsesser

Anmeld

21. februar 2010

Nadi

Dejlige billeder af dejlige børn  De er bare vidunderlige, og hvor rart med en der er sympatisk (hentyder til Sebastian's voksende mave )

Anmeld

22. februar 2010

Tynen

For helvede, Line!
Det er sgu da bare det fedeste..
2 stks. superhelte (Og en ninja) - Hvor er det sejt

Rigtig gode billeder - Men øhh.. Der mangler da nogen af dig, synes jeg

Trine - Der nok skal få taget mig tid snarest.... I promise

Anmeld

22. februar 2010

Lulle25

Seje superhelte du har Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.